15 Reacties

6 maanden geleden

Liefde van de moeder 🤍👌🏼

6 maanden geleden

Anne van Genieten van slaap. Fijne, lieve vrouw! Maar duurt allemaal wel wat langer voordat er echt doorgezet wordt. We zijn nu bezig met Tanja van Little Sleepers. Daar betaal je wel wat voor, maar daar krijg je dan ook echt veel voor!

6 maanden geleden

Reactie op Demi_Vliet

Anne van Genieten van slaap. Fijne, lieve vrouw! Maar duurt allemaal wel wa ...
Hoe bedoel voordat het allemaal doorgezet word? Ik heb persoonlijk niet heel een geduld meer, haha. Breekt ontzettend op sinds december met m'n late diensten.

6 maanden geleden

Reactie op C hantal

Hoe bedoel voordat het allemaal doorgezet word? Ik heb persoonlijk niet hee ...
Ah ja ik snap het helemaal.. ik herken het! Daarom zijn we nu ook bezig met Tanja 😅 Het is een hele fijne vrouw, we hadden een whatsapp consult en er kwam een prima plan uit. Maar ze houdt er wel van om het stapje voor stapje te doen, is niet erg (soms ook beter, omdat je toch moet kijken hoe en wat). Maar op een gegeven moment dacht ik wel “nou mag wel iets meer verbetering zijn”. En daarom hebben we dus nog een keer een consult gehad, zo blijf je dan wel bezig.. en soms is het juist beter om echt te kijken “wat is er aan de hand” en dan is met een intensiever proces wel het geval, het kan zijn dat er kwa ritme en voeding niet alles goed loopt en daar kijkt Tanja bij ons wel naar. Dat vind ik heel fijn! Vooral omdat we al best wel wat slaapcoaches hebben gehad haha..

6 maanden geleden

Reactie op Demi_Vliet

Ah ja ik snap het helemaal.. ik herken het! Daarom zijn we nu ook bezig met ...
Ik ben er totaal niet in thuis, dit zal onze eerste worden. Aan voeding zal het best liggen bij haar, ze eet weinig op een dag en krijg er met geen mogelijkheid meer in. Ze slaat het gewoon uit je handen.

6 maanden geleden

Reactie op C hantal

Ik ben er totaal niet in thuis, dit zal onze eerste worden. Aan voeding zal ...
Nee snap ik! Oh ja.. dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze s nachts nog komt.. wat lastig zeg! Bij Tanja kan je vrijblijvend een kennismakingsgesprek aanvragen, kijken hoe het voor je voelt en of ze er wat mee kan. Maar het is wel veel geld..

6 maanden geleden

Geen tip voor een slaapcoach, maar bij ons hielp de methode van Estiville super goed. Hoef je alleen een boekje te kopen van ik denk €15. Bij ons was de eerste avond 1,5 uur vreselijk en daarna niks meer aan de hand. Onze zoon slaapt sindsdien door en doet dutjes in zijn eigen bed zonder problemen. En dit terwijl het eerst 13 maanden lang drama was met slapen. Als je open staat voor deze methode is het echt het proberen waard.

6 maanden geleden

Reactie op nvdbf

Geen tip voor een slaapcoach, maar bij ons hielp de methode van Estiville s ...
Wat houd die methode in? Ze slaapt altijd in haar eigen bed, word alleen vaak wakker en heeft dan een fles nodig om verder te slapen.

6 maanden geleden

Reactie op C hantal

Wat houd die methode in? Ze slaapt altijd in haar eigen bed, word alleen va ...
Als ze echt honger heeft dan zal het waarschijnlijk niet werken, maar ons zoontje kon zijn slaapjes niet goed koppelen waardoor hij ‘s nachts wakker werd. Toen hij dat eenmaal kon door die methode was er ook geen fles meer nodig om hem terug in slaap te krijgen. Maar als jouw dochter wakker wordt van de honger dan zal dit niet helpen denk ik. Methode houdt in dat je elke keer na een paar minuten terug gaat en dezelfde tekst uitspreekt. Niet uit bed halen en na het uitspreken van de tekst (geruststellen) ga je weer weg van de kamer. Zo ga je elke paar minuten terug tot je kindje zelf in slaap valt.

6 maanden geleden

Ons zoontje is 15 maanden en wordt ook minimaal 1x wakker ‘s nachts, en slaapt dan alleen verder met een fles van 150ml .. afbouwen geprobeerd maar daar trapt hij niet in, Hij slaapt thuis nooit door, terwijl hij bij mijn moeder afgelopen zaterdag doorsliep van 19;00 tot 07:30 Ik begrijp heel goed je frustratie!!

6 maanden geleden

Reactie op kristelmerk

Ons zoontje is 15 maanden en wordt ook minimaal 1x wakker ‘s nachts, en sla ...
Ik ook hIer ook

6 maanden geleden

Wij hebben de slaapclub, na een webinar aangeschaft. zijn een soort modules online die wij doen, dus niet gericht op jou kind. Waren daarom ook wat pessimistisch maar hadden na 2 weken duidelijk wat verschil. Hij is nu ipv 4 uur wakker, rond de klok van 6. Zoveel meer rust.

6 maanden geleden

Reactie op nvdbf

Als ze echt honger heeft dan zal het waarschijnlijk niet werken, maar ons z ...
Mag ik hier nog een vraag over stellen? Ik wil dit graag proberen, want ben zo klaar van snachts nog steeds flessen geven. Maar m'n dochtertje gaat dus meteen staan zodra ik haar kamer binnenloop. Moet ik haar dan wel weer neerleggen of dat niet? Omdat je zegt: niet uit bed halen.. Het is hier echt krijsen als ze me ziet.. Net zolang tot ze die fles heeft ;-) Maar ik ga dit toch maar eens proberen

6 maanden geleden

Reactie op Gerda121

Mag ik hier nog een vraag over stellen? Ik wil dit graag proberen, want ben ...
Ja, wij hebben ons zoontje elke keer weer neergelegd en gerustgesteld. Hij ging ook elke keer staan en wilde uit bed gehaald worden. Toch elke keer weer neerleggen. Het is echt pittig en hij ging 1,5 uur heel erg tekeer. Maar voor ons was het het proberen echt waard.

6 maanden geleden

Onze dochter kwam ook tot 14 maanden 1x of 2x in de nacht voor een flesje. We hebben het langzaam afgebouwd. In begin half schepje minder, dan schepje minder maar wel zelfde water aanhouden. Daarna langzaam afbouwen in water en schepjes tot dat ze nog maar 60cc kreeg en 1 schepje poeder. Overigens haalde we haar niet uit bed we gaven haar het flesje en verlieten direct de kamer weer. Het was van een op andere dag dat ze door sliep. Het sloopt je om elke nacht 1 of meerdere keren uit bed te moeten, maar ik kan/kon het gehuil ook niet aanhoren en met flesje sliep ze direct weer verder.