9 Reacties

10 maanden geleden

Dit had ons zoontje toen ook, nu met ons dochtertje gelukkig geen problemen nog. Zij word om 0730 wakker, gaat tussen 1030 en 1100 uur naar bed tot max 1300 uur. Tussen 1500 en 1530 naar bed tot max 1630. Rond 1915 naar bed.

10 maanden geleden

Reactie op C hantal

Dit had ons zoontje toen ook, nu met ons dochtertje gelukkig geen problemen ...
Hoe heb je dit toen aangepakt?

10 maanden geleden

Hem in bed laten liggen, hard maar hielp. Hij ruste wel uit, viel vaak toch nog in slaap en zo niet brabbelde hij lekker.

10 maanden geleden

Reactie op C hantal

Hem in bed laten liggen, hard maar hielp. Hij ruste wel uit, viel vaak toch ...
Onze brabbelt dus niet maar krijst alles bij elkaar. Volledig overstuur.

10 maanden geleden

Reactie op iiiertje

Onze brabbelt dus niet maar krijst alles bij elkaar. Volledig overstuur.
Oh haha, dan zou ik toch echt je eigen gevoel volgen qua slaaptijden. Geen idee hoelang die tussendoor wakker is?

10 maanden geleden

Wij laten ons zoontje in de ochtend ook half uur slapen en maken hem dan wakker. Dan slaapt hij smiddags zijn lange slaap en houdt hij het beter vol savonds. Maar als jou kindje dit niet gewend is dan is het wel logisch dat hij zo reageert. Want hij heeft een lange tijd anders geslapen. Misschien is het gewoon nog even wennen, geef het eventueel nog 1,5 week de tijd. Misschien gaat het beter of je komt er achter dat dit niet voor jullie kindje werkt. Succes mama!!

10 maanden geleden

Wij doen het juist andersom: 0930 / 1000 -1100/1200 dutje > vandaag bijvoorbeeld van 0930-1100 geslapen. Ligt er net aan hoe laat hij moe is 1400/1430- 1500/1530 > meestal slaapt hij in de middag 45 minuten 1830 - klaarmaken voor bed met een fles 1900/1915 in slaap

10 maanden geleden

Hier doet ze ene dag 2 slaapjes en andere dag maar 1. Tijd is verschillend. Soms maar half uur andere keer uur.. maar 2e slaap wilt ze dan niet

10 maanden geleden

Ik volg m’n kindje. Soms doe ik haar om 16.00 uur of 16.30 naar bed als ze toont dat ze moe is. Dan kan ik rustig koken en dan eten we wat later. Maar nu hebben wij geluk dat ze altijd wel slaapt. Dus mocht ze een keer tot 18.30 slapen bijv, dan eten we als ze wakker is en dan ff spelen en hup weer naar bed.