7 Reacties

2 weken geleden

Hier ook! Een paar weken geleden 3 geworden en slapen is zo vermoeiend geworden. Ik moet wel zeggen dat hij ene keer wel een dutje doet en andere keer weer niet. dat speelt ook wel mee, denk ik.

2 weken geleden

Is er een slaapregressie met 3 jaar? 😱

2 weken geleden

Reactie op LorenavdB

Is er een slaapregressie met 3 jaar? 😱
Haha kennelijk ja.. ik wist het ook niet maar omdat het weer zo’n drama was ging ik even op Google kijken. Joepie #not

2 weken geleden

Hier ook, dacht ook al aan een regressie. Bijna iedere nacht wakker en dan komt ze bij ons in bed.

2 weken geleden

Hier ook .. november 3 jaar geworden en is vanaf nieuwjaar alweer bezig slaap er elke avond naast eerst uur nodig om in slaap te komen dan na 2 uurtjes wkkr en soms helemaal niet willen slapen dan meer zit je de hele nacht op maar het gaat over dus iedereen doorzetten op een dag is alles goed en moet je lachen om deze tijd

vorige week

Hoelaat doet iedereen zijn zoon of dochter naar bed?

2 dagen geleden

Reactie op Fenje

Hoelaat doet iedereen zijn zoon of dochter naar bed?
Wij vaak tussen 18:30 en 19:30. Afhankelijk hoe laat ze die ochtend wakker is geworden en of ze de volgende ochtend er vroeg (6:00) uit moet om naar de gastouder te gaan. Op vrije dagen is ze vaak rond 7:00/7:30 wakker. Hebben we de volgende ochtend dan ook niets dan gaat ze rond 19:30 naar bed. Hier trouwens geen probleem verder met slapen. In december 3 jaar geworden.