7 Reacties

één jaar geleden

Wat een ellende of niet? Liefst zou ik ook een slaapzak vinden van TOG 1.5 met lange mouwen ofzo. Vind z'n armpjes af en toe wat fris maar al een echte winter slaapzak is veel te warm. Ben ook erg benieuwd hoe de rest dit doet...

één jaar geleden

Wij hebben een 4 seizoenen van puckababy gewoon via vinted gekocht zijn ze iets goedkoper hebben daar de mouwen aan Geritst en deze aan als nog wak kouder word doen we de binnenkant van 4 seizoen aan en in winter kan dan de stoffen er over heen

één jaar geleden

Ik heb de Jollein slaapzak gekocht, met mouwen 3 tog en zonder mouwen 2 tog. Hij heeft hem vannacht voor het eerst aangehad (zonder mouwen) en ik ben er heel tevreden over tot nu toe.

één jaar geleden

Ohhhh hier overgegaan van 0.5 TOG van Hema naar 3 TOG van Hema. Mouwtjes eraf gehaald, ze ligt erin met spaghettibandjes romper. Gaat super! 😊🍀

één jaar geleden

Ik heb ook de Jollein slaapzak gekocht met afristbare mouwen. Met mouwen is dat indd 3 tog en zonder mouwen 2. Meestal doe ik lange mouwen romper eronder en dat is voor hem goed genoeg. Sommige doen romper met pyjama eronder dat is net hoe koud je kindje het snel heeft. 😊

één jaar geleden

Super bedankt voor jullie reacties! Hier kan ik wat mee 😊 Het is wat inderdaad met tog-waardes en wat je aan geeft ...

één jaar geleden

Ik heb een 1 tog slaapzak van Meyco gekocht en doe daar een pyjama onder. Werkt top..