17 Reacties

2 maanden geleden

Hoe laat wordt ze wakker meestal? Is het de hele 4 uur tussen 1 en 5 dat Jr bezig bent? Waar wil ze mee spelen en moet je actief meedoen of kun je aanwezig zijn en haar zelf laten spelen? Hoe gaat ze weer slapen na een uur actief spelen? En hoe laat gaat ze meestal slapen in de avond? Wanneer wordt ze wakker in de ochtend en is ze dan moe? Doet ze nog een dutje overdag en hoe gaat dat? Ons zoontje was ook meer wakker de laatste tijd in de nacht en gaat dan overdag lang dutten. Dus haalt de schade in. Hoe gaat dat bij jullie?

2 maanden geleden

Ik heb geen tips voor het wakker worden en zijn maar wel voor de slaapzak. Heb je al geprobeerd om de slaapzak andersom aan te doen dus dat de rits op de achterkant zit?

2 maanden geleden

Reactie op Miss_Elien

Hoe laat wordt ze wakker meestal? Is het de hele 4 uur tussen 1 en 5 dat Jr ...
Ze wordt meestal wakker óf rond 1u, óf rond 4u30, en dat gedurende 1 uur. Ik kan aanwezig zijn en haar laten doen, maar enkel als we beneden zijn. Boven blijft ze huilen en roepen. 's Avonds gaat ze slapen tussen 19u30 en 20u. Als we haar voor dat uur in haar bed steken, ligt ze vaak een uur te zingen voor ze indommelt. Rond 8 uur gaat dat over 5 á 10 minuutjes. Haar middagdutje is meestal geen probleem, dan slaapt ze van 12u tot 14u, zowel thuis als in de opvang. De laatste weken is het ondertussen 3 keer voorgevallen dat ze geen middagdutje wou doen. 's Morgens is ze 9 op de 10 goedgezind wanneer ze wakker wordt.

2 maanden geleden

Reactie op Mama15679

Ik heb geen tips voor het wakker worden en zijn maar wel voor de slaapzak. ...
Bedankt voor de tip, zal het zeker eens proberen op die manier. Ga me wel een nieuwe slaapzak moeten aanschaffen want die nu zit óf opzij, óf heeft ook beentjes die je apart kan ritsen (Bemini).

2 maanden geleden

Ik adviseer je even te kijken bij BureauvanSlaap op Instagram( als je dat hebt) zij kunnen altijd even met je meekijken en beantwoorden vragen ook meestal via een DM. Ze hebben ook een website. Succes! 🙌

2 maanden geleden

Wat vervelend zeg! Hopelijk vind je snel de oplossing. Wat betreft de slaapzak doen wij hem nu binnenste buiten en achterste voren. Sinds we dit doen gaat het goed. Ons zoontje maakte hem ook elke keer open en dit verstoorde z'n slaap. Wat betreft het huilen. Wij hebben dit ook een tijdje vroeg in ee ochtend gehad. Het enige wat bij ons werkte was z'n kamer binnen lopen en knuffel geven en zeggen het is nog bedtijd. Hij begon dan direct te huilen. Wij gingen dan elke paar min terug en herhaalden hetzelfde. Nu gaat het weer goed.

2 maanden geleden

Hoi hoi Hier ook in een fase beland dat hij midden in de nacht wakker word en dan naar beneden wil! Wel is het dan zo dat hij de bank op kruipt en daar verder wil slapen En dan probeer ik hem terug te leggen maar dat werkt niet! Hij wordt dan mega boos! Hij wil niet spelen ofs, maar hij wil echt alleen slapen op de bank! Hoop dat t snel voorbij is voor jullie

2 maanden geleden

Ik lees mee mij dochter word 2de kerstdag 2 en hier precies het zelfde qua slaap hopelijk is het een fase en koken we der snel door heen Groetjes een vermoeide moeder

2 maanden geleden

Heel vergelijkbaar. Ik ben ook al 4 weken zoekende. Bij ons begint dan vaak de dag al om 0330 omdat we na zo veel strijd ook niet meer aandurven terug te leggen. Op basis van jullie verhalen ga ik dat straks wel proberen. Ik voel me zo slecht en uitgeput en mijn hart breekt voor het gehuil wat ik niet kan laten stoppen. Ik wordt er depressief van met vlagen. Bij ons hielp alleen soms pcm maar dat gaat ook alleen over de avond en niet over de nacht. "Fijn" te horen dat ik niet de enige ben. En indd ik kan wel huilen als vriendinnen zeggen "dan neem je hem toch lekker bij jou in bed" ik zou een moord doen ervoor maar dan wordt ie alleen druk en spelen indd

2 maanden geleden

Reactie op Camille_

Bedankt voor de tip, zal het zeker eens proberen op die manier. Ga me wel e ...
Je kunt ook proberen het uiteinden van de rits er tussen te stoppen, als je snapt wat ik bedoel. Voor je hem echt dicht doet, de rist erin stoppen. Onze dochter maakte hem ook altijd over, maar friemelt ‘s nachts ook met haar rits, dus vond het zielig om hem om te draaien 🤭

2 maanden geleden

Reactie op hallohallohallo

Je kunt ook proberen het uiteinden van de rits er tussen te stoppen, als je ...
Hahaha ja nee dat werkt hier niet, we zitten met een echte prutsen. Heb nu een nieuwe slaapzak gekocht met de rits vooraan en ik draai hem om. Het is echt het enige wat werkt 😅

2 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Heel vergelijkbaar. Ik ben ook al 4 weken zoekende. Bij ons begint dan vaak ...
Keep strong momma 💪🏻 Ik blijf herhalen tegen mezelf: het is maar een fase, het is maar een fase... Als ik na een uurtje spelen aangeef dat we weer naar boven gaan en ze gaat vrijwillig de trap op, weet ik dat ze klaar is om opnieuw te slapen. Dan kort ritueeltje en hop, zelf mijn bed weer in zodat ik nog wat kan slapen voor de baby wakker wordt. 😅 En mijn mantra: het is een fase, het is een fase, ..

2 maanden geleden

Reactie op Camille_

Keep strong momma 💪🏻 Ik blijf herhalen tegen mezelf: het is maar een fase ...
Ja echt he! Hier ook een 5 mnd oude baby erbij trouwens hihi. Knap dat je zo kan denken!! Nu overdag heb ik mijn gedachten wel op orde maar snachts vind ik het moeilijk helder te blijven. Je hebt wel gelijk dat opnieuw naar bed werkt! Na het lezen van jouw bericht meteen geprobeerd. (Na 2u beneden) en na kort huilen sliep hij wel weer. Dus dat geeft ons hoop voor andere nachten. Dat we niet de dag om 0330 hoeven te starten. Take care!!

2 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Ja echt he! Hier ook een 5 mnd oude baby erbij trouwens hihi. Knap dat je ...
Ooh ben blij dat ik met mijn miserie iemand heb kunnen helpen ❤️ Ieder nadeel heb zijn voordeel 😅 Het is niet iedere nacht even evident. Ik probeer er vroeg in te kruipen, rond 21u30 ten allerlaatste, zodanig ik mijn verstand niet verlies..

2 maanden geleden

Reactie op Camille_

Keep strong momma 💪🏻 Ik blijf herhalen tegen mezelf: het is maar een fase ...
Ik wil ook zo denken maar mn hoofd doet helaas iets anders Ik probeer mezelf te zijn maar ik merk dat ik dat totaal niet ben. Deze "fase"breekt me ik ging er liever nog 10 x uit voor de fles dan dit. Maar goed hopelijk kan ik je berichtje omzetten in iets positiefs dankjewel!😘

2 maanden geleden

Reactie op AT94

Ik wil ook zo denken maar mn hoofd doet helaas iets anders Ik probeer mezel ...
Ik zal een midnight momma club thread opstarten. Misschien helpt het om erin te posten en eventueel op dat moment met een andere midnight mom te kunnen babbelen? Het gevoel niet alleen te zijn helpt mij wel...

2 maanden geleden

Reactie op Camille_

Ik zal een midnight momma club thread opstarten. Misschien helpt het om eri ...
Mij ook ☺️