7 Reacties

8 maanden geleden

Oef.. Hier gelukkig niet zo vaak als jij schrijft maar bij ons werkt dan alleen maar rondjes door de kamer wandelen in de wandelwagen met stoel plat en kap dicht.. 🙄 Heb ook wel echt het idee dat het samenhangt met te weinig slaap overdag. Hoe gaat het bij jullie overdag?

8 maanden geleden

Reactie op NaNa22

Oef.. Hier gelukkig niet zo vaak als jij schrijft maar bij ons werkt dan al ...
Ja ik heb dat vermoeden ook een beetje. Hij slaap bij ons vaak tot 08.00 uur, maar wil dan geen ochtendslaapje doen. Hij gaat dan om 12.00 uur naar bed en slaapt dan tot 14.00 uur of 15.00 dus wel lang met de middagslaap. Het lijkt een beetje alsof het is sinds hij geen ochtendslaapje meer doet. We proberen het wel eens maar hij wil absoluut niet.

8 maanden geleden

Overdag is er trouwens verder niets aan de hand. Niet krijsen of gillen, helemaal niets.

8 maanden geleden

Ooh bij ons begint de dag om 5:00 🥲 dus das dan weer andere koek haha. En als je hem 7:00 zou wekken elke dag? Lees wel overal dat 1 slaapje nog te vroeg is, echt pas bij 1,5 jaar

8 maanden geleden

Reactie op NaNa22

Ooh bij ons begint de dag om 5:00 🥲 dus das dan weer andere koek haha. En ...
Dan js hij heel chagrijnig.. Ik heb dat inderdaad ook gelezen dat het beter is om pas later 1 slaapje te doen.. maar hij gaat niet slapen in de ochtend.

8 maanden geleden

Heeeel herkenbaar! Mijn kleine meid (31/12/22) is alniet de beste slaapster maar sinds een aantal weken wordt het met de dag erger. Komt zelf niet meer in slaap, alleen een flesje melk mee naar helpt nu nog. Wordt vaak na een uurtje wakker en wil dan niet meer slapen. Krijst alles bij elkaar. Zit nachten met haar op. Niks helpt meer. Op mn arm slaapt ze soms wel, maar zodra ik haar weg legt wordt ze weer wakker. Heb al op een matras naast haar gelegen, geen succes. Campingbedje naast mijn bed, werkt ook niet. Mee in mijn bed...gaat alleen maar donderjagen. Het is echt verschikkelijk en ben te einde raad. Krijgt inmiddels snachts regelmatig een flesje omdat dat soms nog werkt, maar dan is ze vaak weer na 1-2 uut wakker. Dus als iemand hier de gouden tip heeft! Hoor het graag!

8 maanden geleden

Ja dit was letterlijk onze laatste 2 slaapregressies die we hebben doorgemaakt duurde zo een 4 weken daarna weer vanouds het is echt vreselijk maar het komt goed 😘