8 Reacties

8 maanden geleden

Hier precies t zelfde.. een fase denk ik.. 🥲 ik leesmee

8 maanden geleden

Herkenbaar.. van goede doorslaper en rond 7.15 wakker worden ineens naar 1x in de nacht wakker en al wakker rond 5.00 a 5.30. Overdag ook aan het zoeken met zijn slaapjes, ochtenddut lukt vaak maar in de middag dan niets meer. Maar vanaf 5.00 op laten tot 13.00 is ook enorm lang. We weten het ook niet meer🫨 Lees graag mee!

8 maanden geleden

Wat mij werkte toen die van mij dat had. Is rustig met hem op je eigen bed of in zijn kamer zijn zodat hij even energie kwijt kan. Ik nam mijn zoon altijd op mijn bed en maakte ook duidelijk dat het geen speeltijd is. En hij rustig moet zijn. Keken we wel eens een filmpje of samen liggen en dan werd hij wat moe. Als ik hem dan in bed legde ging hij slapen

8 maanden geleden

Hier ook een!🙋🏼‍♀️ mijn zoontje sliep super goed en ineens een drama! Ik dacht misschien moet het ochtend slaapje eraf maar dat was ook geen succes. Wij doen nu de 2-3-4 ritme deden wij al alleen nu met minder lang slaapjes. Bij wakker worden na 2 uur wegleggen 1 uurtje slaap erna na 3 uur ook 1 uurtje slaap en dan weer na 4/5 uur. Sinds 3 dagen slaapt hij weer door 🙏 hopelijk blijft dit ook zo 😅🤪 hopelijk heb je hier wat aan!

8 maanden geleden

Ik denk dat het een goed idee is als je een slaapcoach inschakelt. Wij hebben met 7 maanden en vorige week een coach ingeschakeld omdat ook wij met onze handen jn de haren zaten qua slapen. Beide keren waren de problemen na een paar dagen volledig weg en hebben we een kindje dat lekker de hele nacht slaapt van 19:00 tot 07:00. Als de slaapcoach ons niet had geholpen dan had ik t nooit volgehouden.. dus mijn aanraden is zeker een slaapcoach waarvan jij voelt dat die bij je past! Het kan zo makkelijk opgelost zijn

8 maanden geleden

gaat het slapen al beter?, hier nog drama......

8 maanden geleden

Reactie op Stacey S

Ik denk dat het een goed idee is als je een slaapcoach inschakelt. Wij hebb ...
Welke slaapcoach hadden jullie? Wij twijfelen al vanaf maand 6 om een slaapcoach in te schakelen. maar elke keer als we op t punt staan 1 te kiezen hebben we weer een paar goede nachten.

8 maanden geleden

Reactie op MaYu

Welke slaapcoach hadden jullie? Wij twijfelen al vanaf maand 6 om een sla ...
Haha toevallig hadden wij beide keren dat we de afspraak hadden gepland ook een paar goeie nachten! Alsof ze het aanvoelen. Wij hadden slaaptips voor babys. Ik had het nodig dat iemand tegen me zei, deze kant moet je op. En dat mijn vriend dat ook hoorde.. je leest zo veel en t is vaak van misschien dit of misschien dat proberen. Maar als iemand t tegen je zegt dan ga je dat ook gewoon doen. Maar side note erbij. De eerste keer was echt heartbreaking omdat we hem gingen leren zelfstandig in slaap te vallen en we hem niet meer bij elk gilletje uit bed gingen halen. Die 2 nachten heeft mijn.m vriend dan ook gedaan, want dat kon ik niet 😖 Toch kostte dat maar 2 dagen. Als hij nu snachts een enkele keer huilend wakker wordt, hoef ik alleen zn wangetje te strelen en hij slaapt weer rustig verder. En haar schema’s waren voor mijn gevoel qua slaap net te kort. Dus ik liet hem de eerste paar dagen net iets langer slapen dan eigenlijk mocht. Ik merkte meteen na 2 dagen beide keren een groot verschil! En daarna hield ik me volledig aan. Dus vooral blijven voelen wat goed voelt.