27 Reacties

7 maanden geleden

Ochtendslaap is van 1100 tot 1300 uur en middagslaap van 1530 tot 1630 uur.

7 maanden geleden

Hier 1 slaapje van max 2,5 uur. Anders snachts wakker en een groot feest

7 maanden geleden

Hier van 11:00 uur tot 13:00 uur en van 16:00 uur tot 17:00 uur. En s'nachts slaapt ze van 20:00 uur tot 08:00 uur. Wij hebben ook een slaapkoppie.

7 maanden geleden

Hier ook 2 slaapjes, smorgens van 09:00-10:30 en smiddags van 12:30-14:30

7 maanden geleden

Hier 1 slaapje van ongeveer 1,5 tot 2,5 uur als ze thuis is. Op het kdv 1 slaapje van 45 min 😅. Ze is bijna 14 maanden, en altijd al een korte slaaper geweest.

7 maanden geleden

van 10 tot half 12 en van 3 tot half 5. kan ook beide slaapjes wat korter zijn. s nachts van half 8 tot ongeveer half 7.

7 maanden geleden

Hier 1 slaapje van 1 uurtje gemiddeld. Soms 40 minuten, heel soms 1,5u. Slaapt wel 14/15 uur ‘s nachts

7 maanden geleden

hier eentje van bijna 13mdn en slaapt maar 45 min. slapen hier is al zo'n 2.5 maand een ramp...

7 maanden geleden

Ook twee keer 1 á 2 uur overdag voor mijn 14 maanden oude dochter. Ik merk dat hoe meer ze slaapt overdag, hoe beter ze snachts slaapt.

7 maanden geleden

Mijn dochter slaapt 1x 1.5/2 uur

7 maanden geleden

Hier een dochter bijna 14 maanden, slaapt 1 x per dag meestal 2 tot 3 uurtjes

7 maanden geleden

Hier nu in de overgang van 2 naar 1 slaapje. Ze slaapt ongeveer 2/2,5 uur per dag.

7 maanden geleden

Hier in de ochtend van 10.00 tot 10.30 (dan maak ik hem wakker) en in de middag nog maximaal 2uurtjes tot 15.00.

7 maanden geleden

Hier 2x meestal beide 1,5 uur dus in totaal 3 uurtjes

7 maanden geleden

Omg. Wat een slaapkoppen. Hier ongeveer een uurtje smiddags, dan is het klaar. Max 1u20.

7 maanden geleden

Reactie op 34firstbaby

Omg. Wat een slaapkoppen. Hier ongeveer een uurtje smiddags, dan is het kla ...
Bij ons ook hoor! Al vanaf 10/11 maanden over op 1 slaapje. Slaapt jouw kindje snachts wel goed en lang?

7 maanden geleden

Hier slaapt ze 1x op een dag. Tussen 12 en 13 gaat ze naar bed en meestal slaapt ze 1,5 uur. Soms ook 2 uur en soms maar een uurtje. Ze gaat dan om 20.00 ongeveer naar bed en is de volgende ochtend rond 7 uur wakker. Toen ze nog 2 slaapjes deed sliep ze in de nachten zoooo slecht.

7 maanden geleden

Hier soms wel 5 uur overdag... geen vaste slaaptijden. Ik was er net aan t denken om een topic te openen met dezelfde vraag haha, ik vraag me af of het niet te lang is overdag. Hij gaat s avonds tussen 20-20:30 naar bed, slaapt dan tot half 6. Zou graag willen dat hij s ochtends wat langer sliep

7 maanden geleden

Reactie op Cynthia0704

Hier soms wel 5 uur overdag... geen vaste slaaptijden. Ik was er net aan t ...
Je zou altijd kunnen proberen hoe hij gaat slapen ‘s nachts als hij overdag minder slaapt. 5 uur voor deze leeftijd is volgens mij best veel. Maar het ene kind heeft meer slaap nodig dan de andere. Mijn dochtertje slaapt 1,5 - 2 uur, dat is dan weer aan de weinige kant, haha! Maar anders slaapt ze ‘s nachts niet

7 maanden geleden

iemand een tip voor 2 slaapjes bij een dreumes van 14 maanden die nu nog slaapt en niet wakker te krijgen is? maar 1 slaapje aanbieden? ik weet dat als hij 2 slaapt beter in de nacht slaapt. maarja, wakker worden wilt hij niet. en dan vind ik het weer zielig en denk laat hem maar lekker slapen. drukke dagen achter de rug ook. maar iemand tips? ☺️