10 Reacties

7 maanden geleden

wij zijn over van twee naar 1 slaapje ik merkte dat ze steeds lastiger wilde slapen dus nu wakker rond zeven uur en dan half 1 broodje eten en naar bed tot drie uur ongeveer.

7 maanden geleden

Reactie op Igrayne24

wij zijn over van twee naar 1 slaapje ik merkte dat ze steeds lastiger wild ...
en geen gedoe in de nacht?

7 maanden geleden

en geen gedoe in de nacht?
nee meestal slaapt ze door tot een uur of half zeven heel soms word ze wakker rond vier. maar dat komt dan door een vieze luier

7 maanden geleden

Wij zijn ook, met 11 maanden al begonnen aan soms 1 dutje. Met 12 maanden was ze echt al over op 1 dutje. Rond half 8/8 uur wakker, tussen 12:30 en 13:00 naar bed. Slaapt dan een uurtje en dan om 18u slaapt ze weer tot de volgende ochtend. Veel te vroeg voor 1 dutje, volgens alles en iedereen. Maar ze weigerde 2 dutjes, dus ik had óf een rot ochtend omdat die te lang was of de middag was niet te doen

7 maanden geleden

Reactie op hallohallohallo

Wij zijn ook, met 11 maanden al begonnen aan soms 1 dutje. Met 12 maanden w ...
Hier ook al vanaf 10/11 maanden over na 1 dutje en dat is dan wel een dutje van 2/2,5 uur maar kreeg haar echt niet meer 2 x na bed zonder ‘s avonds drama te hebben dus ja lekker boeiend wat andere vinden

7 maanden geleden

Reactie op yenna 🍀

Hier ook al vanaf 10/11 maanden over na 1 dutje en dat is dan wel een dutje ...
Oh heerlijk. Dan komt ze in ieder geval wel aan haar slaap. Dat is hier wel nog een ding soms hoor 😆. Regelmatig een slaapje van maar 30/40 minuten. Een enkele keer 1,5u

7 maanden geleden

Reactie op hallohallohallo

Oh heerlijk. Dan komt ze in ieder geval wel aan haar slaap. Dat is hier wel ...
Haha ja wat dat betreft wel echt een slaapkind gelukkig, als ik soms lees hoe andere het hebben lijkt dat me echt zwaar

7 maanden geleden

Reactie op yenna 🍀

Haha ja wat dat betreft wel echt een slaapkind gelukkig, als ik soms lees h ...
Ik mag verder ook niet klagen, gelukkig. Slaapt van 18u tot 8 door, sinds ze 4 weken is. Maar inderdaad, respect voor ouders waarvan de kids niet makkelijk slapen

7 maanden geleden

Hier ook. Ze is de hele dag moe maar als ik haar ‘s morgens een half uurtje op bed leg wil ze de rest van de dag niet meer slapen. En dat word ze hangerig en humeurig 🥲

7 maanden geleden

Heel herkenbaar… we zijn ook aan het klooien overdag. De ene keer een dutje van 10.00-11.00 en van 14.30-15.30/16.30 en de andere keer wil ie niets en slaapt ie van 12.00-14.00.. Geen ritme in de krijgen, dus we gaan maar gewoon een beetje mee met hem… 🤷🏻‍♀️