6 Reacties

13 dagen geleden

Ons zoontje is nu 15 maanden maar wij ervaren precies hetzelfde!! Al een week wil hij totaal niks meer van het avondeten weten of opeten. Alle andere dingen overdag eet hij nog wel gewoon zoals brood, fruit, tussendoortjes etc. Ook is hij opeens tussen 12 en 2 uur klaarwakker en nadat we hem op bed hebben gelegd sowieso vaak wakker... ik vind het echt een vreselijke periode en herken soms m'n eigen kind niet meer. Hoop dat het maar weer een fase is 🙄🙄🙄🙄

12 dagen geleden

Reactie op Z1234

Ons zoontje is nu 15 maanden maar wij ervaren precies hetzelfde!! Al een we ...
Hopelijk is die fase snel voorbij. Mijn man en ik zeiden 2 weken geleden nog hoe vrolijk ze was en makkelijk, nog dit hebben we geweten 😂 karma.. qua eten leg ik mij er maar bij neer en krijgt ze wat ze lekker vind en wel op eet, en als dat dan een droge wafel is of vanille vla, maakt mij even niets uit. Ze was vandaag wel erg verdrietig en niet fit dus voor de nacht een zetpil gegeven in de hoop dat ze goed kan rusten. Laat weten wanneer het bij jullie weer beter gaat?! 💖

12 dagen geleden

Last van doorkomende tanden/kiezen? Was hier een enorme slaapverstoorder! En merk ook dat hij sommige dingen niet wil eten.

12 dagen geleden

Hier ook geen avondeten. Soms droge pasta/rijst of een stukje vlees. Ze eet ipv avondeten wel banaan, appel, broodjes en druiven. Dus geef dat maar. Vind het wel lastig, want ze eet helemaal geen groentes. Slapen wil hier nog wel! Ze is overdag wel sneller driftig en sommige dagen is ze de hele dag boos en verdrietig en weet ze het zelf ook niet meer wat ze wil. Heel lastig.

11 dagen geleden

Hier ook 16 maanden, bijna 17 en het is zo’n enorme drama met eten! Ik merk dat ik er zelf ook een beetje gefrustreerd door word 😓

één dag geleden

Hier was het avondeten ook drama. Besloten om er niet teveel van aan te trekken. Wij bepalen wat er gegeten wordt en hij of hij het in zijn mond wil stoppen. Hij heeft altijd wel iets waarmee hij overstag gaat (zoals kwark etc.) dan heeft hij toch iets in het buikje. Hebben laatst pannenkoeken gegeten en sindsdien is het klaar met het zeuren, eet hij weer gewoon met de pot mee😂