12 Reacties

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde. Besproken met het consultatie bureau en die gaven aan dat ieder kind anders is. De een gaat het makkelijk erin en de ander heeft langer nodig.

één jaar geleden

Reactie op Sam_123

Hier ook hetzelfde. Besproken met het consultatie bureau en die gaven aan d ...
Blijf je het wel dagelijks proberen?

één jaar geleden

Hier ging het fruit wel echt goed. Alleen de groenten dat ging echt voor geen meter. Uiteindelijk wel gewoon iedere dag blijven proberen. Ook al was het maar 1 lepeltje en nu ze 8 maanden is eet ze al veel beter. Het is nog niet fantastisch maar ze eet minimaal nu 6-8 lepels groenten

één jaar geleden

Hier was ook tot vers ging maken toen ging het beter heb je dat al ooit geprobeerd

één jaar geleden

Reactie op Anne evers

Hier was ook tot vers ging maken toen ging het beter heb je dat al ooit ge ...
Nee nog niet geprobeerd. Wel losse stukjes banaan geprobeerd

één jaar geleden

Die van mij eet dus absoluut geen boterham 🥲

VRIEND

één jaar geleden

Hier ook niet geweldig. Sinds een maand begonnen met oefenhapjes (ze is nu net 7 maandjes), maar veel meer dan vijf lepeltjes krijg ik er niet in. Groenten lijkt ze dan nog meer te accepteren almaar fruit moet ze niets van hebben 😕.

één jaar geleden

Reactie op Merinda

Blijf je het wel dagelijks proberen?
Jawel biedt het dagelijks gaan soms een paar lepeltjes in maar moet het meestal weer weggooien.

één jaar geleden

Reactie op rbnvndm

Die van mij eet dus absoluut geen boterham 🥲
Hetzelfde hier, groente en fruit lust ie bijna allemaal brood moet ie echt niks van hebben 🥲

één jaar geleden

Hebben wij ook gehad met ongeveer 6.5 maand, toen wilde ons zoontje 2 weken lang bijna niks eten. We hebben het toen even gelaten en later weer geprobeerd en gaat nu erg goed! Maak er vooral geen strijd van, t komt vanzelf

één jaar geleden

Misschien als je het zelf maakt? Geen idee of dat verschilt, maar wie weet :). Hier eet ze de zelfgemaakte dingen heel goed. Geprakt banaantje, mango en peer zijn favoriet van fruit. Zoete aardappel, courgette en pompoen zijn favoriet van groente. Zou dan eerst losse soorten proberen en daarna door elkaar.

één jaar geleden

Maakt niks uit. Mijn dochter is bijna 8 maanden en krijgt nog niet echt iets binnen (doen rapley) maar wel nog veel borstvoeding