13 Reacties
4 jaar geleden
Heel herkenbaar! Ik heb het ook, gisteren nieuwe BHs gekocht en ik schrok van de maat! Ben ook ongeveer 6/7 weken zwanger en van B naar D cup gegaan. 馃槄
Ik probeer op m'n rug in slaap te vallen, en dan hopen dat ik door slaap. Maar herken het hoor als je er naar wijst doet het al zeer 馃
4 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde al sinds week 5 en ik draag een sport bh! Hierdoor slaap ik echt weer super goed! Ook overdag draag ik deze want een normale bh gaat toch sneller ongemakkelijk voelen
4 jaar geleden
Heel herkenbaar, ik heb al jaren last van mastopathie mijn borsten doen zwz heel erg pijn. Slaap ongeveer 3 jaar met een grote knuffelbeer tussen mijn armen/borsten op mijn zij. Zodat er iets tussen mijn borsten en armen zit. Verlost de druk heel erg! Helpt bij mij heel erg! Hopelijk heb je er iets aan.
4 jaar geleden
Reactie op Mayke96
Heel herkenbaar, ik heb al jaren last van mastopathie mijn borsten doen zwz ...
Knuffelbeer is ongeveer zo groot als mijn bovenlichaam. Ik spoon als het ware met de knuffelbeer. Zodat hij met zijn rug tegen mij aan ligt en dan hoofd tegen mijn borst en dan mijn arm er omheen. Mijn vriend moet er altijd wel om lachen maar is er zeker al aan gewend. Die spoont gezellig mee馃槅
4 jaar geleden
Zijn er ook tips voor buikslapers馃槄? Nu 7w+3 en heel vaak last van pijnlijke borsten 茅n buik als ik slaap. Het lukt me niet dit af te leren 馃槵