8 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg. Onze zoon heeft beneden 2 tanden die aan het doorkomen zijn (superscherp haha) Hij is 6 maand en om het half uur wakker in de nacht…

2 jaar geleden

Jep. Of nouja. Er is in deze periode echt een héleboel waar ze rommeliger door slapen: tandjes, ontwikkelingen zoals kruipen/zitten en 'spraak' en als je bv geeft kan er weer een regelmoment meespelen. Er zijn babies die slapen er fluitend doorheen maar de meeste hebben nu een moeizame periode in de nacht. Niet fijn, maar helemaal normaal. Alleen jammer dat onze maatschappij hier niet echt rekening mee houdt ;) Ik ga deze periode extra vroeg maar bed, het eerste stuk van haar nacht is meestal wel prima. Dan heb ik in ieder geval wat rust gehad voor het vele voeden in de nacht weer begint en ze knettervroeg wakker is. Sterkte mama, is een pittige tijd! Het wordt op den duur beter. Echt!

2 jaar geleden

Reactie op Bobbel

Jep. Of nouja. Er is in deze periode echt een héleboel waar ze rommeliger d ...
Ja dat maakt het extra lastig hè, dat er geen rekening mee wordt gehouden. Vroeg naar bed kunnen wij ook niet, vaak zijn we aan het werk tot 22:00/23:00.. als we vrij zijn is en blijft dat toch ons ritme. Ellende!! Bedankt mede mama. Wij wachten geduldig op die tijd 😂🙈

2 jaar geleden

Reactie op rbnvndm

Ja dat maakt het extra lastig hè, dat er geen rekening mee wordt gehouden. ...
Ik snap het! Mijn partner werkt in de horeca en is altijd laat thuis... wat ook kan helpen is de ochtenden afwisselen. Beetje ongezellig maar wel beter voor de slaap ;)

2 jaar geleden

Reactie op Bobbel

Ik snap het! Mijn partner werkt in de horeca en is altijd laat thuis... wat ...
Jaa dat doen we al.. inderdaad ongezellig, maar wel nodig. Vandaag was het 05;20. Wordt weer als maar vroeger. Wat een ellende 🥹

2 jaar geleden

Hier ook slecht slapen door doorkomende tandjes/rollen op de buik en vervolgens wakker huilen.. vroeg wakker 05:30 was eerder standaard dan uitzondering. Nu sinds enkele dagen pas 09:00 op bed voor ochtend dutje (ook al was hij om 05:30 wakker. Voelde heel onnatuurlijk en voelde me best wat schuldig zon vermoeid babytje wakker houden. Maaarrr misschien juich ik te vroeg maar wil je de tip toch meegeven: nu al enkele dagen achterelkaar tussen 6u en 6:30 wakker. En dat is al heel wat vergeleken met 05:15-05:30 wat het 3 weken is geweest. En heb ik een black out gordijn gekocht, witte ruis hele nacht aan, en toch maar raam dicht nu het nog niet zo bloed heet is( (vogels etc)

2 jaar geleden

Reactie op Elise1993

Hier ook slecht slapen door doorkomende tandjes/rollen op de buik en vervol ...
Ja dit doen we allemaal al haha... wij zaten met ons handen in het haar, zijn dag startte gewoon om 05:15. Toen zijn we hem wakker gaan houden tot 09:00 en sinds dien was het 06;30/07;00. Dat duurde dus maar 1,5 week dat feest, want nu krijgt ie tandjes en slaapt hij weer slechter.

2 jaar geleden

Reactie op rbnvndm

Ja dit doen we allemaal al haha... wij zaten met ons handen in het haar, zi ...
Ja hier vanochtend ook weer 05:30, gisteren 06:00. Ook tandjes.. pfff kan niet meer ,😂🥴