5 Reacties

2 maanden geleden

Dit is idd heel lastig. Wij hadden een soortgelijk iets met de opvang. Zij geven en in de ochtend en in de middag bij het fruit een koekje (heel raar beleid mijn inziens). Ik heb gevraagd of ze het zo lang mogelijk niet bij ons zoontje wilde doen, maar het was op een gegeven moment echt een teleurstelling voor hem. Toen hebben we het toch maar goedgekeurd. Ik was bang dat hij het dan thuis ook zou willen, maar ik merk dat hij het toch prima kan onderscheiden. Helaas geen tips verder.

2 maanden geleden

Wat bedoel je met dat ze bij jullie in huis blijven? En nemen ze dan hun eigen eten mee (wat me gek lijkt). Ik zou er wel voor kiezen om in mijn huis mijn eigen regels te hanteren.

2 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties 🙏🏻Nou ze blijven bij ons slapen (vanuit het buitenland). Uit ervaring weet ik dat ze dan vaak zelf ook nog even langs de supermarkt gaan om wat dingen te halen. Als het iets kleins zou zijn kunnen we vast een oplossing of middenweg vinden, maar als die andere 2 bijv telkens een hele snoepzak krijgen lijkt het me moeilijk.

2 maanden geleden

Reactie op iiiertje

Dit is idd heel lastig. Wij hadden een soortgelijk iets met de opvang. Zij ...
En fijn te horen dat ze dus wel onderscheid kunnen maken in verschillende situaties ☺️

2 maanden geleden

Ik zou denk ik zorgen voor een alternatief. Bijvoorbeeld ijs, ik maak zelf ijsjes van yoghurt en fruit. Qua snoepzak zou ik ook voor dingen gaan die mijn kleine lekker vindt en gezonder zijn: rozijntjes, rijstwafeltjes of gepofte tarwekorrels.