22 Reacties

3 jaar geleden

Een vriendin van mij raadde het mij aan, zij was hier erg tevreden over! Ik zelf wilde ook hierom kijken naar een elektrische kruik in plaats van een heet water kruik.

3 jaar geleden

Ik wil deze ook gaan kopen. Enige minpunt wat ik heb gehoord is dat de kruik een bepaalde hoeveelheid afgekoeld moet zijn voordat die weer warm gemaakt kan worden. Dus soms is het beter dat je er gelijk 2 koopt, maar dan vind ik het voor die korte periode weer best duur. Bij mijn eerste dochter heb ik zo een kruik gebruikt waar je kokend heet water in doet, maar vond dat eigenlijk heel onhandig en niet fijn.

3 jaar geleden

Ik vond de kruiken met kokend water heel eng in gebruik. Dit keer hebben we ook de snoozly elektrische kruik aangeschaft. Nog geen gebruikerservaring mee, maar wel veel goede dingen over gelezen gelukkig.

3 jaar geleden

Reactie op Boukje88

Ik wil deze ook gaan kopen. Enige minpunt wat ik heb gehoord is dat de krui ...
Oke, dat is inderdaad wel weer jammer.. Snap ik! Ik ben bang dat die gaat lekken net kokend water .

3 jaar geleden

Ik verwacht ook een winter baby en ik zag de reacties over deze kruik. Ik heb hem aangeschaft en een paar keer getest bij mezelf. En ik ben er hee blij mee. Zou niks anders meer willen

3 jaar geleden

Ik overleg ook even met de kraamzorg. Zonde om zo'n ding te kopen als zij echt per see willen dat het een klassieke kruik is. Ik vind dat overigens niet zo eng, gebruik zelf ook regelmatig een kruik met heet water en dat is nog nooit mis gegaan.

3 jaar geleden

Ik heb de metalen kruiken gratis gekregen. En gelukkig maar, want nooit gebruikt. Ons zoontje van november had geen moeite met temperatuur houden, de elektrische kruik gebruikten we om het bedje voor te verwarmen, in de kinderwagen/maxicosi. En gebruik hem nu wel eens als ik last van m’n rug heb bijvoorbeeld. Wat betreft dat moeten afkoelen valt echt wel mee, hij blijft lang warm, en als hij te ver is afgekoeld warmt hij zo weer op

3 jaar geleden

We hebben hem voor erbij. Als je bv snel wilt opwarmen. Maar koelt wel snel af. Dus Voor de nacht niet heel fijn. We gebruikten altijd de water kruiken , vond ik ook altijd eng, maar die werken wel gewoon goed. Een elektrische kruik kan ook lekken. Ik zou dus beide aanschaffen

3 jaar geleden

Ik heb beide. Mijn dochter had moeite met haar temperatuur en ik vond een echte kruik eerst doodeng. Maar altijd goed testen voor gebruik werkt goed en maakt het zeker minder eng. De elektrische gebruikte ik altijd snachts om tijdens het voeden even het bedje warm te houden of zo. Maar ik durfde hem nooit bij haar in bed te houden want deze kan ook gaan lekken inderdaad

3 jaar geleden

Ik had bij de eerste (Nov 2015) een senzy. Vond ik echt ontzettend prettig. Vind die ouderwetse kruiken maar eng. Van de senzy hoefde ik er maar 1 aan te schaffen en kraamzorg was toen ook groot voorstander. Nu dus weer een soozly gekocht. Ben benieuwd wat de kraamzorg nu zegt. Verandert een hoop in 7 jaar 😅.

3 jaar geleden

Ja wij hebben hem gebruikt bij ons eerste kindje en zeer tevreden mee! Gaan we nu zeker weer gebruiken :)

3 jaar geleden

Wij hadden er 1 bij de 1e en die gaan we nu weer gebruiken. Super ideaal! Kind uit bed, ding aan de lader en tegen de tijd dat ik haar weer in bed deed, kruik klaar. Even haar plekje voorverwarmen en dan lekker liggen. Kruik of die nu water of elektrisch is, leg je nooit volledig bij in bed. Altijd met iets deken er tussen. En eerlijk... of een metalen kruik water lekt of een soozly gel, bij beiden ben je slecht af. Zonder kruik kun je ook niet...

3 jaar geleden

Bij mij keurt de kraamzorg de soozly niet goed. Ik ga hem toch gebruiken. Dacht dat deze vaak wel goedgekeurd werd eigenlijk. Maar goed, het veranderd niets want ik vind de soozly kruik veel makkelijker en net zo veilig.

3 jaar geleden

Reactie op Boukje88

Bij mij keurt de kraamzorg de soozly niet goed. Ik ga hem toch gebruiken. D ...
Wat raar! Hier zeggen ze wel dat ze ook in ieder geval 1 metalen kruik erbij willen, dat er dus wel 2 kruiken zijn. Maar ze gebruiken de soozly net zo graag als de aluminium.

3 jaar geleden

Reactie op Jeannette_11

Wat raar! Hier zeggen ze wel dat ze ook in ieder geval 1 metalen kruik erbi ...
Ok fijn om te horen.

3 jaar geleden

Reactie op Boukje88

Bij mij keurt de kraamzorg de soozly niet goed. Ik ga hem toch gebruiken. D ...
Terecht, de kraamzorg mag je van advies voorzien maar beslissen precies niks.. dat doe je zelf:)

3 jaar geleden

Mijn kraamzorg heeft de soozly juist aangeraden.

3 jaar geleden

Ik heb ook een soozly, weet nog niet of ons kindje er blij mee gaat zijn maar vind het prettig dat hij niet al te heet wordt en in een paar minuten is opgeladen. Ik snap het nut van 2 kruiken niet dus heb er 1 aangeschaft

3 jaar geleden

Bij mij keurt de kraamzorg het ook niet goed. Wij hebben voor de kraamzorg week twee gewone kruiken te leen. En verder gaan we die niet gebruiken en alleen de elektrische kruik

3 jaar geleden

Mijn kraamzorg keurt het ook niet goed, maarja wie zijn hun? Het is mijn keuze en mijn kind. Ik ga geen gewone kruiken aanschaffen