13 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben de VTech trein onwijs leuk ding onze dochter van 1.5 is er helemaal weg van

3 maanden geleden

Deze

3 maanden geleden

Blokkendoos, vormen stoof, boekjes, in legpuzzels met dieren en cijfers, hij speelt hier eigenlijk vooral met zijn ballen

3 maanden geleden

Ik heb laatst een startset Lego Duplo gekocht, is een enorm succes hier! Hij speelt er zo 1 tot 2 uur mee (niet heel de tijd alleen natuurlijk).

3 maanden geleden

Rollerbaan met auto鈥檚, keukentje (met veel eten en pannen) en duplo zijn hier nu onder andere echt een hit bij mijn dochter!

3 maanden geleden

Oh en ze maakt ook graag puzzels!

3 maanden geleden

Connetix!

3 maanden geleden

Een klimrekje!

3 maanden geleden

Waar hier nu veel gespeeld mee wordt: - Krijtjes, papier en stickers. - Auto's - Pop met flesje en dekentje - Houten boerderijdieren - Keukentje, met name deurtjes open en dicht en met het theeserviesje kopjes thee uitdelen.

3 maanden geleden

Mijn zoontje speelt graag met toet toet auto's van vtech. Verder zoek ik ook inspiratie, het is vooral alles door de kamer gooien nog ahha

3 maanden geleden

Mijn dochter speelt heel graag met de playmobile 123. Dat is geschikt voor kleine kinderen en heeft niet van die hele kleine onderdelen. Wij hebben de bus en de glijbaan. Best prijzig maar we hadden het voor haar verjaardag gevraagd. Misschien is het ook 2e hands te koop. Je kan allerlei dingen open doen en poppetjes inzetten dat houd haar goed bezig馃槃

3 maanden geleden

Deze hebben wij maar zag net dat er heel veel meer van te verkrijgen is.

3 maanden geleden

Hier hebben wij allemaal dieren van de action, echt al 3 weken een grootte hit. Die komt ze ook steeds brengen en wijst ze dan aan zodat wij moeten zeggen hoe de dieren heten waarna ze zichzelf dus aanleert dat het bijvoorbeeld een koe of paard is.