3 Reacties

茅茅n jaar geleden

dit heb ik al op het lijstje van mijn dochter : - rittenkaart voor monkeytown ? - woezel en pip verstoppertje - fijne motoriek egel - mega bloks first builders - boekjes - tomy verassings eieren

茅茅n jaar geleden

- Loopwagen - Activiteitentafel - Rollerbaan Little Dutch - Speelkeuken/werkbank - Tipi Speeltent - Bouwblokken - Schommelstoel - Houten Puzzels - (voorlees)boekjes Dit zijn wat dingen die ik op het lijstje heb staan tot nu toe 馃槄

茅茅n jaar geleden

Ik heb afgelopen maanden af en toe wat opgeslagen. Krijgt ze natuurlijk niet allemaal maar leuke inspiratie: (alleen even speelgoed, heb ook een lijstje praktische spullen): - Diertjes om mee te spelen van goede kwaliteit, zoals Schleich, Plan Toys of Holtziger - Pop met accessoires zoals flesje, poppenwagen, wieg - Kerststal om mee te spelen, bijvoorbeeld van Dick Bruna, Little Dutch of Nijntje - Houten regenboog - Speelgoed voor in bad, zoals badbeestjes zonder gaatje, bad memory, badboekje of Magnetische badblokken - Schepje en emmertje - Houten muziekinstrumenten - Smartmax dieren - Duplo - Speelkeuken met accessoires zoals Houten groenten/fruit, pannetjes, etc. - Houten poppetjes van Grimms of Grapat - Puzzel geschikt voor tussen de 1 en 2 jaar - Houten blokkenset - Kleine harde voetbal - Boeken