13 Reacties

3 jaar geleden

Piano van baby einstein is hier echt een hit!

3 jaar geleden

Iemand? 🥹

3 jaar geleden

Zowel bij mijn zoontje als m’n neefje zijn activiteitenspeeltjes op tafel een hit. Deze staan met een zuignap op het baby tafeltje vast, waardoor je niet continu speelgoed moet oprapen. Ik heb de activity zebra van Fisher-Price. Een aanrader!

3 jaar geleden

Reclame naar eigen Etsy site

3 jaar geleden

Mijn kind van 5 maanden speelt de hele dag met de Oball rattle, een rammelbal met gaatjes erin! Makkelijk vast te pakken en ook leuk om aan te knabbelen ;)

3 jaar geleden

Sensory boekje van de prenatal is een grote hit hier! En deze vindt ze ook fantastisch Bekijk Playgro Kinderstoel speeltje met verbeterde zuignap - Grijp- en bijtspeelgoed op: https://www.bol.com/nl/p/playgro-kinderstoel-speeltje-met-verbeterde-zuignap-grijp-bijtspeelgoed/9200000014369997?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Sophie de giraf

3 jaar geleden

Wat lief! Ik heb de oball ratle gekocht. Ik heb al wat speeltjes met zuignap, maar daar doet hij niks mee. Kan er niet bij, vind hij niet zo leuk geloof ik 😅 Ik heb ook een piano gekocht, xyofoontje. En heb nog wat dingen op MP gezien

3 jaar geleden

Een kralenspiraal, badbootjes van little dutch (ook buiten het bad 😆) vtech rammelaar puppy, knisperboekjes, vtech loopwagentje om naar te kijken 😄

3 jaar geleden

Hier super druk met de babygym! En de knisperboekjes zijn ook favoriet!

3 jaar geleden

Dit ding is fantastisch! Ofja minder mooi voor in de woonkamer maar mijn dochter heeft er echt al uren mee gespeeld

3 jaar geleden

Ja heb ook een babygym van tiny love en dat is ook een succes! Maar na een tijdje wil hij gewoon wat anders!