12 Reacties

één jaar geleden

Speelgoed telefoon, een oude afstandsbediening, bijtringen, een rubber eendje, foam figuren, etc haha

één jaar geleden

Mijn dochter is echt helemaal gek op deze speelkubus van v tech. Kan ze zo een half uur a drie kwartier druk mee zijn. En daarnaast sambaballen van de Hema, en een stapeltoren van bekers. Vooral als wij er een toren van maken en zij hem weer omduwt

één jaar geleden

Op aanraden van andere vrouwen hier, heb ik deze gekocht bij de Action. M'n dochter vindt 'm hartstikke leuk! 7 of 8 euro geloof ik.

één jaar geleden

Reactie op Mamama811

Op aanraden van andere vrouwen hier, heb ik deze gekocht bij de Action. M'n ...
Deze wil ik graag ook geven maar ik vind die hoeken scherp en gevaarlijk uitzien 🙈

één jaar geleden

Reactie op Mamama811

Op aanraden van andere vrouwen hier, heb ik deze gekocht bij de Action. M'n ...
Mijn zoon is hier ook gek op

één jaar geleden

Reactie op serrabre

Deze wil ik graag ook geven maar ik vind die hoeken scherp en gevaarlijk ui ...
Snap ik, maar hij is wel gewoon gemaakt voor kinderen, dus het zal wel goed zijn. Tijdens het spelen (in het algemeen) zal ze zich nog wel vaker gaan stoten 🤷🏼‍♀️ Ik denk dat het hier wel meevalt.

één jaar geleden

Blokken met geluid van Eichorn wordt heeeeel veel mee gespeeld. Ik heb ze via Vinted gekocht voor een paar euro. Verder stapelbakjes, pop en boekjes.

één jaar geleden

Onze dochter is ook uitgekeken op haar speelgoed. Hier bovenstaande aangeschaft via Ali Express. Ben daar zelf niet zo van, maar omdat het van hout is en dit normaal veel duurder is, wilde ik het wel proberen. Ben er super over te spreken. Ook heb ik via Vinted een kiekeboe speelgoed gekocht. Er zitten diertjes achter klepjes verstopt en komen tevoorschijn als je op de knopjes drukt. Wellicht krijg je er beeld bij als je googled haha. Verder vindt onze dochter alles met geluiden interessant en zetten wij haar vaak achter de piano bij ons op schoot. Dus wellicht samba ballen of een klein mini pianootje? Hopelijk kan je hier wat mee. Is vaak gissen wat ze wel of niet leuk vinden.

één jaar geleden

Reactie op Veer21

Blokken met geluid van Eichorn wordt heeeeel veel mee gespeeld. Ik heb ze v ...
Hier ook een grote hit! Wellicht vinden jullie de vormenstoof van Hape ook wel heel leuk! Die blokjes maken ook geluid,

één jaar geleden

Reactie op Irma_1993

Hier ook een grote hit! Wellicht vinden jullie de vormenstoof van Hape ook ...
Die hebben we ook! Leuk ding inderdaad, blokjes erin en eruit vindt ze nog wel lastig door dat elastiek (door de vormengaatjes lukt al helemaal niet haha). Gaat dat bij jullie wel? Ik geef nu de blokken gewoon los in een mandje.

één jaar geleden

Reactie op Veer21

Die hebben we ook! Leuk ding inderdaad, blokjes erin en eruit vindt ze nog ...
Nee lukt hier ook niet haha. Heel soms wil ze het blokje wel in de juiste kleur proberen te doen, maar ik denk dat dat puur toeval is. Ze vindt het wel geweldig om de vormenstoof op te tillen en te schudden voor het geluid haha. 🤣

één jaar geleden

Reactie op Irma_1993

Nee lukt hier ook niet haha. Heel soms wil ze het blokje wel in de juiste k ...
Ik heb het touwtje aan de zijkant er inmiddels afgeknipt, ze kan nu ook via dat grote gat blokjes erin en eruit doen en dat vindt ze fantastisch! Nog een speeltip: ik heb oud duplo van mezelf, dat zet ik op een duploplaat en zij vermaakt zich met alles eraf trekken. Toch weer 10 minuten verder op je dag 🤪