10 Reacties

één jaar geleden

Ja ik zoek ook nog wel meer ideeën. Heb al wel een leuk lijstje met oa boekjes, vtech toettoet autootjes en mega bloks blokken. De extra grote stapelringen pyramide is ondertussen al binnen en ik denk dat dat zeker een topper gaat zijn voor onze zoon.

één jaar geleden

Smartmax!! Echt een aanrader zowel voor meisjes als voor jongens!

één jaar geleden

Wij kopen 1 groot kado, nieuw leuk zwembadje voor komende zomer.. of keukentje..

één jaar geleden

Wij gaan voor een driewielerloopfietsje. Verder niet te veel cadeaus, hij speelt toch liever met een wasknijper dan met speelgoed en t is een stuk duurzamer😂

één jaar geleden

Wij hadden voor ons zoontje een keukentje, dat was echt top! Onze dochter vindt hem nu ook heel interessant. Wat wij haar gaan geven weten wij nog niet😊

één jaar geleden

Die van ons is helemaal blij met zijn ballenbak (voor als je een wat groter cadeau zoekt, komende week bij Aldi te koop of haal hem via marktplaats zoals wij hebben gedaan). Daarnaast is onze man echt blij met grimms poppetjes en auto en alles wat je kan stapelen (en hij dus kan omgooien) zoals een stapeltoren (wij hebben die van mushie), regenboog van grimms, blokken etc.

één jaar geleden

Hier echt fan van hout speelgoed. Little Dutch! Wel wat prijzig maar echt wel kwaliteit

één jaar geleden

Ballenbak via marktplaats gehaald! Waar veel mensen zeggen, is voor veel oudere leeftijd, is het hier echt een hit. Er worden ballen uitgegooid, ingegooid, over de rand gehangen, vollebak plezier! Wij gaan ook voor een klimrek met plank, omdat er hier graag geklauterd word. Een echte mini man.

10 maanden geleden

Lalabooms, een loopkarretje (wij hebben dat van Lidl), geluidenboekjes van Marion Billet of Usbourne, de diertjes van Smartmax, schudeitjes, blokken, de voertuigen van Vtech (toetoetserie), potjes... Op Vinted kan je ook leuk speelgoed vinden voor een prijsje.

10 maanden geleden

Mijn dochter is nu al helemaal weg van Duplo. Met name deurtje open, deurtje dicht van de boerderij en beestjes er dan in en uit. Duplo poppetjes en auto's vindt ze ook leuk om mee rond te zwaaien en het poppetje in de auto te doen. En alle Duplo van de plaat trekken. Het is nog lang geen fantasiespel maar ze speelt er elke dag echt goed mee. Had ik nog niet verwacht bij 11 maanden. Ze heeft mijn oude Duplo en krijgt er voor haar verjaardag wat nieuws bij.