8 Reacties

茅茅n jaar geleden

Flesje met macaroni is hier heel interessant, vooral alles wat van haar broer is en gelukkig speelt hij graag samen. Dus duplo, auto's en keukentje vind ze geweldig. Speelgoedtelefoon van de Action ook.

茅茅n jaar geleden

10 maanden - Eichorn blokken met geluid - Dingen in en uit een bakje of mandje doen - Houten muziekinstrumenten (sambabal, tamboerijn)

茅茅n jaar geleden

10 maanden oud Van die stapelbekers en zoef zoef dieren zijn voor nu de favoriet hier. En verder alles wat geen speelgoed is馃ぃ de hond, stoelen, planten.

茅茅n jaar geleden

Een lege petfles is hier garantie voor eindeloos vermaak 馃ぃ (10 maanden). Het rolt, het stuitert, je kan er doorheen kijken en het maakt herrie als je er mee gooit. Top 馃憣 Verder heeft ie een geluidboekje ontdekt. Zo'n kartonnen waar je op iedere pagina op een knopje kan drukken en dan komt er een geluidje uit. Vindt ie hilarisch.

茅茅n jaar geleden

Hier is de lege fles inderdaad ook favoriet 馃槀 (9,5 maanden) En met een vliegenmepper kan hij zich ook heel lang vermaken, veters van schoenen, handveger en blik, gieter, etc..馃槀 Qua speelgoed is het nu een balletje gooien en achteraan kruipen of met de speelboog rammelen/trekken (kan vast wel kapot馃槈)

茅茅n jaar geleden

Vtech.... het dierenboekje, afstandsbediening, formule 1 auto en zoef zoef. Ik vind zelf little dutch heel leuk maar dat is natuurlijk niet leuk voor de kindjes zonder die geluidjes en felle kleurtjes haha

茅茅n jaar geleden

Hier wissel ik speelgoed een beetje af (soms leg ik dingen even weg in een kast of gewoon in het mandje speelgoed). Favoriet van onze man (10 mnd) is de kleine regenboog van Grimms (vooral als je hem zelf stapelt en hij hem om kan gooien), stapeltoren/bekers, auto met poppetjes van grimms, speelzijde en verder alles wat rammelt (we hebben blokken waar wat in zit, soort rammelaar idee maar ook flesjes etc.)

茅茅n jaar geleden

Joel speelt heel graag met een bal, een olifant op wieltjes en met het speelgoed van zijn zussen zoals Duplo en blokken. Maar het liefst speelt hij met zijn zussen of met ons: trommelen op de tafel, pakkertje of verstoppertje. Hij is 10 maanden, kan razendsnel kruipen en staan bij de meubels