27 Reacties

één jaar geleden

Bij de action heb je van die foammatten voor onder een zwembad..9 stuks, 39x39cm voor €6,- geloof ik..het zijn alleen niet echt dikke..

één jaar geleden

Mijn moeder heeft er zelf eentje gemaakt met oude kledingstukken van mijn man, mij en andere familieleden 😍✂️

één jaar geleden

Marktplaats heb k em laatst vandaan.. is nieuw alleen je betaald geen hoofdprijs. Dochterlief speelt er enorm veel op kan in de Wasmachine en opgevouwen mee te nemen in een tas met diverse plaatjes. Ik heb lang gezocht naar zoiets Speelkleed Giraf/Olifant/Beer/Hert/Vos/Konijn 2e kans/nieuw Op aanvraag https://link.marktplaats.nl/m1985748500?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

één jaar geleden

Speelmat van Eeveve, is wel een uitgave (rond de €90,-), maar erg mooi in ons interieur. Overigens is het speelgoed wel allemaal met bonte kleuren, maar ikzelf hou van rustige kleuren, zeker als zo’n grote mat soms dagen achtereen in de woonkamer ligt. De mat is makkelijk af te nemen en bestaat uit zes delen.

één jaar geleden

Bekijk Speelmat Baby Kinderen - Speelkleed XL - Kruipmat - Foam - Dubbelzijdig - Opvouwbaar - 150 x 200 cm - Indianendorp en dierenbos - 1,5 cm dik - inclusief opbergtas op: https://www.bol.com/nl/p/speelmat-baby-kinderen-speelkleed-xl-kruipmat-foam-dubbelzijdig-opvouwbaar-150-x-200-cm-indianendorp-dierenbos-1-5-cm-dik-inclusief-opbergtas/9300000132266456?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp 32.- makkelijk opvouwbaar en schoon te maken , op aanraden van fysio gekocht

één jaar geleden

Speelmat van het merk Miro. Is wel een grote dus houd er rekening mee. Maar onze dochter vind hem heel fijn

één jaar geleden

Deze is echt super. Het is een foammat, de ene kant printje met dieren en de andere kant een wat rustigere print. Makkelijk op te bergen en af te nemen. En lekker groot! https://www.babypark.nl/taftoys-savannah-super-size-foam-mat-12715taf.html?gclid=CjwKCAjw8symBhAqEiwAaTA__N-fDAqvlcwZTU5J6MXDDoJDnQttSPJ3TVBV7iLMKIHrJUS7GSSx3RoCvHcQAvD_BwE

één jaar geleden

Reactie op Notonlyamom

Deze is echt super. Het is een foammat, de ene kant printje met dieren en d ...
Deze hebben wij ook! Super ding. Ook mee op vakantie nu. Niet dat ze er steeds op blijft, nu ze kan kruipen 🤣

één jaar geleden

Reactie op Notonlyamom

Deze is echt super. Het is een foammat, de ene kant printje met dieren en d ...
Is het water bestendig?

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

Is het water bestendig?
Ja hoor, veeg je er zo vanaf.

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

Is het water bestendig?
Ja!

één jaar geleden

Reactie op ndrenk

Bekijk Speelmat Baby Kinderen - Speelkleed XL - Kruipmat - Foam - Dubbelzij ...
Zit er ook een opbergtas bij? En gaat t snel kapot? Ik las net reactie sat t snel kapot gaat..

één jaar geleden

Wij hebben een opbouwbaar gym mat bij de ikea gehaald. Makkelijk op te vouwen en af te nemen.

één jaar geleden

Reactie op Irma_1993

Speelmat van Eeveve, is wel een uitgave (rond de €90,-), maar erg mooi in o ...
Ik zat ook te kijken voor deze. Ook wel vanwege de looks haha. Maar sluit hij beetje goed in elkaar? Niet dat de baby er aan gaat pulken en het kapot gaat. Hoorde namelijk van mensen dat dat gebeurde bij zulke matten.

één jaar geleden

Reactie op HdHD

Ik zat ook te kijken voor deze. Ook wel vanwege de looks haha. Maar sluit h ...
Hier nog niet meegemaakt, maar ik moet zeggen dat ik de mat nog maar drie maanden heb en onze dochter blijft er (nu nog) goed vanaf. Ik vind overigens dat ie goed aansluit. Ik heb m trouwens bij olive and mint gekocht, die hebben nog weleens 15% korting over de hele collectie.

één jaar geleden

Wij hadden foammatten, maar onze dochter trok hem uit elkaar en vond het ontzettend irritant dat ik hem steeds uit elkaar moest halen om hem op te bergen. Ook lag ze er meer naast dan bovenop. Wij hebben nu een picknickkleed liggen. Ze ligt toch liever niet op een mat te spelen, maar ernaast want ze wil de hele kamer ontdekken. In het begin maakte ik mij zorgen om vallen etc. Maar na 3x haar hoofd bonken draait ze nu super voorzichtig om.

één jaar geleden

Wij gebruiken de opvouw gym matten van de Ikea van haar grote zus, ideaal met schoonmaken doekje erover en klaar

één jaar geleden

Reactie op Ingmar Van Lagen

Marktplaats heb k em laatst vandaan.. is nieuw alleen je betaald geen hoofd ...
Mag ik vragen of deze ook goed dik genoeg is gezondst ze kunnen kruipen?

één jaar geleden

Reactie op anietjuh2022

Mag ik vragen of deze ook goed dik genoeg is gezondst ze kunnen kruipen?
Hij is lekker dik.. ik heb geen idee of t goed is niet na gevraagd ofzo🙈😉

één jaar geleden

Reactie op Ingmar Van Lagen

Hij is lekker dik.. ik heb geen idee of t goed is niet na gevraagd ofzo🙈😉 ...
Oo nee ik bedoelde inderdaad of ze er ook goed op kunnen leren kruipen. Dat de mat dan niet op krult. Haha was type foutje.