11 Reacties

één jaar geleden

Ik ben hier ook benieuwd naar! Moet ook een beetje leuk in de woonkamer staan. Helpt het ook om wat warmer te zitten of blijft de speelmat net zo koud als de vloer?

één jaar geleden

Ik vind deze foammat echt top. Gekocht via bol.com. Best groot 180x200cm, makkelijk op te vouwen. Ze hebben grip erop en kunnen er later ook nog leuk op spelen. Zit een reliëf in met het alfabet en cijfers en aan 2 kanten andere afbeelding

één jaar geleden

Ik vind deze speelmatten dus zo mooi. Ook mooi bij het interieur hahaha. Alleen mijn portemonnee vind het nog niet zo leuk

één jaar geleden

Reactie op babybibi2023

Ik vind deze speelmatten dus zo mooi. Ook mooi bij het interieur hahaha. Al ...
Wij hebben ook zo’n puzzelspeelmat, net zoals Eevvee. Alleen dan van Benuta. Zijn er tevreden mee, maar ze trekt wel steeds de randjes er vanaf. Ben benieuwd hoe lang het mooi blijft.

één jaar geleden

Reactie op Veer21

Ik ben hier ook benieuwd naar! Moet ook een beetje leuk in de woonkamer sta ...
Wij hebben ook zo’n puzzelspeelmat, net zoals Eevvee. Alleen dan van Benuta. Qua uiterlijk heel mooi en het is wel wat minder koud dan op de grond

één jaar geleden

Hier fan van de ikea gymmat. Hij blijft toch niet meer netjes op een kleed of mat met spelen maar gaat de hele kamer door. Deze mat is ook opgevouwen een succes want dan klimt meneer er lekker op en overheen. En grote zus vindt m ook leuk voor kunstjes en hutten bouwen (door m op zn kant te zetten). Dus echt toekomst proof ook 😁

één jaar geleden

Wij hebben deze https://www.babypark.nl/taftoys-savannah-super-size-foam-mat-12715taf.html Ze blijft er niet op natuurlijk maar het is wel een centrale plek waar ze lekker op kan zitten. We zetten er 's ochtends wat speeltjes op en ze komt er wel naar terug altijd. Wij hebben laminaat en ze gooit soms met dingen, lekker lawaai maken haha. Dan is het kleed wel handig dempend. Is ook warmer als het straks kouder wordt. Deze is ook makkelijk schoon te maken en lekker groot. Klein op te vouwen. Wij zijn er blij mee!

één jaar geleden

Reactie op Sarah86-24

Ik vind deze foammat echt top. Gekocht via bol.com. Best groot 180x200cm, m ...
Deze heb ik ook en ben er heel tevreden over

3 maanden geleden

Reactie op Sarah86-24

Ik vind deze foammat echt top. Gekocht via bol.com. Best groot 180x200cm, m ...
Heb je een link?

2 maanden geleden

Reactie op Sarah86-24

Ik vind deze foammat echt top. Gekocht via bol.com. Best groot 180x200cm, m ...
Oh leuk! Ik heb deze gekregen vorige week maar nog niet gebruikt. Super leuk dat het bij jullie veel gebruikt wordt. Ik had hem gevraagd voor mijn dochter van 7 weken om buiten op te liggen. Benieuwd of zoonlief hem ook leuk vind

2 maanden geleden

Wij hebben een mat van foam besteld op bol.com . Echt een super ding. Dochter is er dol op en houd de warme vast