132 Reacties

één jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Hoe is het nu met de mama’s en kindjes die een paar dagen geleden hebben ge ...
Hier gaat het opzich goed ! Ondanks dat hij overdag maar slaapjes doet van 45 minuten en wat chagrijnig is! Slaapt hij wel al 1,5 week gewoon van 18:15 tot 06:30 ( wel met 2 voedingen tussendoor ) Overdag gaan we maar gewoon een beetje met hem mee, heeft hij 45 min geslapen dan haal ik hem er 30min uit en leg hem daarna terug! Hij slaapt dan wel maar weer Max 30 min.. Dus z’n dutjes zijn mega veel maar kort overdag . En ja noem me een loeder moeder maar hier helpen de Teletubbies echt heel erg als hij mega onrustig is overdag! In de wipper voor de tv en hij is stil ! Z’n flessen drinkt hij wel nog goed, en hier spuugt hij niks uit!

één jaar geleden

Reactie op kristelmerk

Hier gaat het opzich goed ! Ondanks dat hij overdag maar slaapjes doet van ...
Onze redder is 'Dans met tante Rita' krijgt onze meid wat afleiding van haarzelf en wij daardoor wat rust aan de oren. De hond is er ook erg blij mee.

één jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Hoe is het nu met de mama’s en kindjes die een paar dagen geleden hebben ge ...
Hier eigelijk wel goed sinds 3 dagen weer een vrolijke baby en ze slaapt lekker van 1815 tot 730 in de morgen met 1 droomvoeding om 2230. We mogen niet klagen dus... Hopelijk blijft het even zo. Maar dat weet je natuurlijk nooit

één jaar geleden

Hier gaat het op en af, maar is het (nog) niet zo erg als bij onze oudste dichter destijds. Nu bij alles al geprobeerd lange tijd structuur te hebben/ bieden zodat er een voorspelbaarheid voor de kleine is die rust geeft. Overdag drinken gaat wel 'slecht'. Drinkt minder (hoeveel geen idee want volledig bv) en dat haalt ze s nachts dan weer in terwijl we eigenlijk geen nachtvoeding meer hadden. Na voeden valt ze wel direct in slaap en wij dus ook 😊

één jaar geleden

Reactie op kristelmerk

Hier gaat het opzich goed ! Ondanks dat hij overdag maar slaapjes doet van ...
Dat is te doen! Zeker niet ideaal, maar wel te doen. En nee hoor, ik noem je geen loedermoeder. Lekker tv laten kijken als je je daar goed bij voelt. Kleintjes laten huilen lijkt me nml ook niet de oplossing 😅

één jaar geleden

Reactie op SilkeC-24

Hier gaat het op en af, maar is het (nog) niet zo erg als bij onze oudste d ...
Pfff, nou dat klinkt toch wel zwaar. Vooral met BV lijkt me dit nu extra zwaar. Maar is het einde voor jou al een beetje in zicht?’

één jaar geleden

Hebben jullie ook dat jullie kleintje ineens minder vrolijk is, minder brabbelt en lacht en veel meer op zichzelf? Ik herken hem haast niet 😢

één jaar geleden

Mijn kleine man is nu net 9 weken maar laatste 2 dagen wilt hij niet echt meer slapen overdag. Hij wou altijd alleen slapen in z'n eigen bed. Nu ook dat niet meer. Hij slaapt bijna niet meer. Als ik hem laat liggen valt ie af en toe even in slaap maar schrikt snel weer wakker. Drinken en slapen snachts gaat nu nog goed maar overdag is het nu echt drama. Tv vind ie wel interessant en heel even in de box is goed. Dan is ie tussendoor even stil maar hij huilt nu regelmatig. Ben ik niet van hem gewent. Nu al sprong 4?

één jaar geleden

Reactie op Mark en Sindy

Mijn kleine man is nu net 9 weken maar laatste 2 dagen wilt hij niet echt m ...
Lijkt me heel vroeg voor sprong 4. Dat is echt pas rond de 4 maanden. Kan wel sprong 3 zijn? Lijkt me qua timing logischer. Die zit daar vlak voor. Nooit saai, een jonge baby, haha!

één jaar geleden

Reactie op Winterbaby22

Lijkt me heel vroeg voor sprong 4. Dat is echt pas rond de 4 maanden. Kan w ...
Jaa dat dacht ik ook maar lees in sprong 3 juist meer slapen en minder drinken. En wat ik van sprong 4 hoor klopt meer. Hij drinkt goed t is niet willen slapen maar alles bekijken en ontdekken. Dus nou weet ik het niet. Vind wel heel vroeg indd voor sprong 4

één jaar geleden

Mijn mannetje is sinds de start van sprong 4 ontroostbaar bij het naar bed brengen, terwijl hij anders altijd makkelijk in slaap viel. Hij huilt nu zo hard en troosten, sussen en vasthouden, helpt niet. Zo zielig! 🥺

één jaar geleden

Reactie op Mark en Sindy

Mijn kleine man is nu net 9 weken maar laatste 2 dagen wilt hij niet echt m ...
Denk eerder sprong 2 nog hoor 🤭 ons zoontje heeft net sprong 3 gehad en is 12 weken gecorrigeerd bijna 13 weken (as. Donderdag is hij 13 weken)

één jaar geleden

Het gaat er ook niet om hoe oud je kindje was. Het gaat om de uitgerekende datum 😊

één jaar geleden

Reactie op baby1994

Het gaat er ook niet om hoe oud je kindje was. Het gaat om de uitgerekende ...
Jaa indd hij is met 42 weken pas geboren. Ik heb net die oei ik groei app ook maar gekocht. Volgends die app zou hij bijna in sprong 3 zitten maar wat ik daar lees qua ontwikkeling doet hij het meeste daarvan al.

één jaar geleden

Reactie op Mark en Sindy

Jaa indd hij is met 42 weken pas geboren. Ik heb net die oei ik groei app o ...
Ah ja dan is het toch echt sprong 3 onze kleine heeft er ook maar 1 dag echt last van gehad 😘

één jaar geleden

Reactie op Njoy1991

Ah ja dan is het toch echt sprong 3 onze kleine heeft er ook maar 1 dag ech ...
Jaa dat moet wel ja. Sprong 4 komt gelukkig nog niet overeen met wat ie nu laat zien. Zou ook wel heel snel zijn. En het gaat al zo hard🥺 Wat is die app leuk trouwens! Ik heb ook een dochter van 5jaar maar toen hadden ze het alleen over de cluster en regeldagen. Had niks gehoord/gelezen over de sprongen die ze maken al zo vroeg.

één jaar geleden

Hier is het al 2 weken doffe ellende met de nachten. Overdag geen vuiltje aan de lucht. Zal dit sprong 4 zijn? Hij is 15.5 week.

één jaar geleden

Hier ook, sliep al heel lang door van 21.00u tot 7.00u en nu al een paar nachten op een rij telkens rond 4.00/5.00u wakker voor een flesje.. hopelijk snel weer voorbij 😣

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Volgens mij zit mijn dochter er volop in want ze is niet te genieten 🤣 niet in de box willen liggen, maar ook niet op schoot. Niet willen zitten, liggen, linksom rechtsom voor mijn part op de kop! Niks is goed. Niet willen drinken, wel willen zuigen maar dan wel specifiek op mijn vinger want de speen is ook niet goed. 🤔 … nou na uren dit, ineens weer super vrolijk! Ik nie snap nie 🧐😶

één jaar geleden

Reactie op Marsje

Hier is het al 2 weken doffe ellende met de nachten. Overdag geen vuiltje a ...
Ik denk “slaapregressie”🙃 of sprong 4 inderdaad