11 Reacties

9 maanden geleden

Same!!!! Pfff en de sprong is hier pas net begonnen

9 maanden geleden

Reactie op Verh

Same!!!! Pfff en de sprong is hier pas net begonnen
Bij mij als het goed is tot 29 december 🤞🏻

9 maanden geleden

Die van ons sliep 1/2 dagen na begin sprongetje voor het eerste hele nachten door..heeft 5 dagen geduurd. Nu is hij ook weer in volle glorie wakker🤣

9 maanden geleden

Reactie op Yoelou

Die van ons sliep 1/2 dagen na begin sprongetje voor het eerste hele nachte ...
Aii dat is ook niet leuk!😂 Mag je eerst proeven van nachten doorslapen en daarna toch terug wakker blijven.

9 maanden geleden

Mijn zoontje is al weer uit de sprong. Maar het slapen is nog horror🫣

9 maanden geleden

Ik zou zeggen dat het een sprongetje is want onze dochter heeft dit ook. Ze is dan ineens1 uur tot 1,5 uur wakker en wilt dan alleen maar lopen (kan nog niet zelfstandig lopen). Het is nu niet meer zo vaak als toen het net begon dus hopelijk hebben we het ergste gehad.

9 maanden geleden

Reactie op Yoelou

Die van ons sliep 1/2 dagen na begin sprongetje voor het eerste hele nachte ...
Oh die van ons precies dat. Sprong begon en ze ging doorslapen. Vier nachten… en gisteren en vanmorgen was ze weer leuk wakker rond een uur of 1:00/2:00. Fantastisch 😒

9 maanden geleden

Wat doen jullie in die wakkere periodes? Naar beneden of blijven jullie kn de donkere kamer?

9 maanden geleden

Reactie op Mdegroot1

Wat doen jullie in die wakkere periodes? Naar beneden of blijven jullie kn ...
Sowieso in een donkere kamer en dan vaak even bij ons in bed. Dan ziet ze dat wij ook slapen of willen slapen. Dan gaat ze uiteindelijk ook wel liggen. Soms valt ze in slaap. Dan leggen we haar terug. Soms is ze heel wakker. Dan is het anderhalf uur wakker blijven en kunnen we haar weer terug in bed leggen. 😅

9 maanden geleden

Reactie op Mdegroot1

Wat doen jullie in die wakkere periodes? Naar beneden of blijven jullie kn ...
Mblijven in de kamer of op onze kamer..

9 maanden geleden

Hier ook... Krijsen en niks lijkt te werken. Overdag krijg ik ze ook niet in bed. Enige wat werkt is wandelwagen plat en kap dicht, binnen rondjes lopen en na 10min slaapt ze en kunnen we ze in bed leggen 😅