7 Reacties

8 maanden geleden

Ik denk dat ik gek ga worden. Onze meid slaapt al sinds haar geboorte verschrikkelijk. Heeft denk ik op 1 hand te tellen doorgeslapen. Elke nacht moet je er wel 2x heen + 1 fles en nu sinds 3 nachten wel 6x en vanaf 04:00 klaarwakker tot een uur of 06:00😵‍💫 Ik hoop dat na deze sprong wat meer rust in de tent komt want ik ben dood

8 maanden geleden

Ooh...hier ook, chronische vermoeid inmiddels!! Ben alleenstaande mama van 2 kids (3,5 en net 1 jaar) en mijn jongste heeft vanaf haar geboorte nog nooit doorgeslapen...gemiddeld 2 a 3x per nacht wakker. Nu sinds begin januari ook moeilijk in slaap te krijgen (alleen nog door te wiegen of een flesje) en wordt dan elk uur huilend wakker tot ong. 23:00 uur dan slaapt ze als ik geluk hebt rot 05:00 uur, maar wordt ook vaak rond 03:00 uur wakker. Gilt en schreeuwt alles bij elkaar...gaat niet meer uit haar zelf slapen. Heb alles al geprobeerd; naast haar gelegen op een matras/campingbedje naast mijn bed/wiegen/extra verschonen/extra flesje. Loop op mn tenen boven als ze slaapt (oudste moet ook naar bed of wordt soms ook wakker snachts) en durf bijna snachts niet naar de wc uit angst dat ze wakker wordt. Ben echt doodop....gaat dit ooit over?

8 maanden geleden

Zo herkenbaar! Mijn zoontje van 13 maanden is soms echt woest midden in de nacht, ik krijg hem dan ook niet getroost. Zou dit dan toch van deze sprong komen?

8 maanden geleden

ik vind het enigzins fijn om te horen dat ik niet de enige moeder ben met een kind van 13 maanden dat nog steeds niet doorslaapt. rond 23.00 fles en dan ergens tussen 03 en 04 uur weer. en daar tussendoor vaak nog huilend wakker worden en de laatste tijd ook niet meer te troosten. ach als ze een jaar of 3 zijn zullen ze vast wel doorslapen toch?😅😭🙈

8 maanden geleden

het ging al slecht maar afgelopen nacht was elk half uur tot uur gillend / huilend wakker worden en dan hele poos voor hij weer verder sliep. 1x sliep hij even wat beter maar kwam de oudste ineens haar bed uit. dat wordt weer een dag tot weinig in staat zijn van vermoeidheid

8 maanden geleden

ohja en overdag helemaal over de zeik als ik even naar wc ga of was ophangen of iets. plakt zo aan mij. als ik echt weg ben is het goed, maar zodra ik dan thuis kom is het brullen en is het alleen maar goed als hij bij mij mag zitten/hangen.

8 maanden geleden

Hier al 2 weken in sprong 9 ofzo (3weken tevroeg in de sprong) vooral smorgens en na het avondeten echt een drama, steeds krijsen, moeilijk doen, grenzen opzoeken. Het lijkt inmiddels wat milder te worden. Hij wordt snachts 1x krijsend wakker, maar slaapt dan tot onder de ochtend verder.., zeer vermoeiend deze fase.. maar mag geloof ik niet heel hard klagen, als ik lees dat bij de meeste de nachten nog erger zijn! (slaapregressie ook rond deze leeftijd)