10 Reacties

één jaar geleden

Haha hier ook hoor! Soms werkt het om hem iets te geven (whatever er in handbereik ligt) maar soms dan draait hij gewoon rond en dan is het worstelen 😅 ik zat eraan te denken om hem luierbroekjes aan te gaan doen zodat het aantrekken van de luier in ieder geval wat soepel gaat..

één jaar geleden

Voor het kleren aantrekken laten we haar zitten en doen we het samen dus ik geef aan dat wij nu het rompertje over je hoofdje doen dit vind ze heel leuk. Voor het verschonen geven we iets wat ze even leuk vind om te onderzoeken

één jaar geleden

Zo herkenbaar.. hier ook altijd strijd bij luier verschonen. Soms helpt het om hem dan het pakje billendoekjes te geven of de fles als het tijd is voor de fles, maar anders ook strijd.. aankleden doen we zoveel mogelijk zittend/kruipend, dat gaat makkelijker gelukkig.

één jaar geleden

Hier zijn we overdag op luierbroekjes overgestapt omdat hij ook regelmatig op het potje gaat en dit maakt meteen het verschonen een stuk makkelijker. Zodra zijn voetjes door de luier zijn, trek ik staand de luier omhoog, scheelt een hoop rollen over het aankleedkussen haha

één jaar geleden

Hier ook! Hahah. Soms een echte strijd. Vaak lukt het wel haar af te leiden met iets van mij, een dopje van een creme of wat dan ook. Kleding verwisselen doe ik als ze rustig ligt op aankleedkussen, of zittend/staand. Ze kon al vroeg zitten en staan en kleding verwisselen gaat dan een stuk soepeler ☺️

één jaar geleden

ja zittend krijg ik nog wel een shirt aan... maar dan die broeken. ik heb veel stroevere (wel hele leuke) spijkerbroekjes die ik dus maar niet aan doe want het gaat te moeilijk.. Luierbroekjes ga ik eens proberen !!

één jaar geleden

Reactie op djane993

ja zittend krijg ik nog wel een shirt aan... maar dan die broeken. ik heb v ...
Hah ja spijkerbroeken heb ik überhaupt nog nooit geprobeerd 🤣. Ik doe die soms ook aan als ik haar vast heb, dan zijn stroeve broeken idd niet te doen!

één jaar geleden

Ook luierbroekjes. En ik kan haar tegenwoordig ook op de buik aankleden. Maar ja het lijkt wel alsof ik aan het trainen ben voor een wedstrijd worstelen 😅 ik merk dat het helpt wanneer ik elke x wat nieuws geef om te bewonderen; tube crème, borstel, zakjes van de luiers of wat er dan ook maar ligt om te geven.

één jaar geleden

Luierbroekjes lijken me idd veel handiger met aantrekken, maar is het niet superonhandig om uit te trekken als er poep in zit?

één jaar geleden

Reactie op Mamama811

Luierbroekjes lijken me idd veel handiger met aantrekken, maar is het niet ...
Als je zijkanten kapot trekt heb je daar geen problemen mee