91 Reacties

één jaar geleden

Reactie op brennie38

En hoe gaat het tot nu toe??
Oh hels. Hij valt echt niet zelfstandig in slaap zonder speen. Echt gillllllen. Maar ik begreep van t cb dat dit 3 dagen duurt dus hoop zo dat het beter word 🥹

één jaar geleden

Reactie op brennie38

En hoe gaat het tot nu toe??
Update! Net weer geprobeerd. Na 2x teruggegaan denk ik… nee. Hij ligt niet fijn. Dus ik heb m op zn zij gelegd (no worries, hij rolt al en er zit een zijligkussen bij) en hij slaapt?! Gelijk!

één jaar geleden

Reactie op mamalex

Update! Net weer geprobeerd. Na 2x teruggegaan denk ik… nee. Hij ligt niet ...
🥹

één jaar geleden

Reactie op mamalex

Update! Net weer geprobeerd. Na 2x teruggegaan denk ik… nee. Hij ligt niet ...
Aahhh fijn zeg!! En ik oordeel niet hoor. Als hij zo beter ligt en slaapt…. Gewoon doen. Mijn oudste lag met 8 weken op z’n buik. Als ze maar slapen 🤣 Hou vol! (Mits je gevoel dat zegt hè ) Ze zijn meestal na 48 uur die speen vergeten!

één jaar geleden

Reactie op brennie38

En hoe gaat het tot nu toe??
Hier gaat het goed tot nu toe. 1e slaapje 1x terug geweest. Sliep met 7min. Gewoon een uur geslapen en wakker moeten maken. 2e slaapje duurde iets langer voordat hij sliep 15min. Maar 1x terug geweest. Hij slaapt nu bijna een uur. Hopelijk blijft het zo goed gaan.

één jaar geleden

Reactie op Marsje

Hier gaat het goed tot nu toe. 1e slaapje 1x terug geweest. Sliep met 7min. ...
Wat fijn!! Hoe oud is hij?

één jaar geleden

Reactie op mamalex

Wat fijn!! Hoe oud is hij?
Hij is a.s vrijdag 21 weken. 2 mei 5mnd.

één jaar geleden

Reactie op Marsje

Hij is a.s vrijdag 21 weken. 2 mei 5mnd.
Moet zeggen dat we al van heel ver gekomen zijn. Hele pittige eerste 10 weken gehad. Uiteindelijk bleek hij kma te hebben en reflux. Slapen deed hij alleen op ons of in de draagzak. Uiteindelijk slaapje voor slaapje in bed gekregen. Sinds 2 weken ligt hij ook niet meer in de puckababy. En dan nu de speen.

één jaar geleden

Reactie op Marsje

Moet zeggen dat we al van heel ver gekomen zijn. Hele pittige eerste 10 wek ...
Ah jeetje. 🥹

één jaar geleden

Reactie op Marsje

Moet zeggen dat we al van heel ver gekomen zijn. Hele pittige eerste 10 wek ...
Heftig zeg! Maar wat goed van hem!! Zelfs wakker moeten maken! Dat heb ik nog niet gehad 🤣

één jaar geleden

Hoe zijn ze gaan slapen vanavond??

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Hoe zijn ze gaan slapen vanavond??
Pfff. Alex is gewoon weer wakker na n uurtje slapen… hoe kan ik hem goed troosten zonder speen?

één jaar geleden

Reactie op mamalex

Pfff. Alex is gewoon weer wakker na n uurtje slapen… hoe kan ik hem goed tr ...
Wat ik zou doen: Zeker weten dat z’n luier niet vol zit en hij geen honger heeft. Als dit niet aan de hand is, oppakken, knuffelen en kusjes geven. Terug leggen en gedag kussen en weg gaan. Als hij gaat huilen timer zetten. Wat je gevoel zegt. Ik heb 3 min gedaan. Weer naar binnen oppakken knuffelen enzo. En dit zo iedere 3 min doen. Nogmaals alleen doen als je er achter staat. Ik weet dat het cru klinkt en als je het niet ziet zitten neemt niemand je dat kwalijk. Maar ze leren het echt! Maar wel alleen als je consequent blijft….

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Wat ik zou doen: Zeker weten dat z’n luier niet vol zit en hij geen honger ...
En als hij stopt met huilen, timer uitzetten. Begint hij weer. Timer weer aanzetten. Gebruik je ook witte ruis?

één jaar geleden

Reactie op brennie38

En als hij stopt met huilen, timer uitzetten. Begint hij weer. Timer weer a ...
Ga ik gebruik witte ruis! Maar hij huilt eigenlijk al gélijk als ik m neerleg. Als ik m kusjes geef of iets huilt hij ook gewoon door. Pak ik hem op, troosten is hij even stil. Wil ik hem neerleggen, huilen.

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Heftig zeg! Maar wat goed van hem!! Zelfs wakker moeten maken! Dat heb ik n ...
Ja erg fijn! Hij is nu een super goede slaper. Maar hebben we veel tijd in gestoken. Alle slaapjes vandaag wakker moeten maken.

één jaar geleden

Reactie op Marsje

Ja erg fijn! Hij is nu een super goede slaper. Maar hebben we veel tijd in ...
Waarom wil je dan van de speen af?

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Hoe zijn ze gaan slapen vanavond??
Het is goed gegaan! 1x erheen geweest. In slaap vallen duurde 15min. Maar was ook beetje hectisch vanavond. Ons andere zoontje kwam thuis en was ziek. Spuugde ons hele bed onder. Dus de kleine man kreeg later melk en werd beneden gevoed. Normaal doen we dit rustig bove .

één jaar geleden

Reactie op mamalex

Waarom wil je dan van de speen af?
De nachten werden rommelig. Hij kwam vaak begin van de nacht al. Als we dan de speen gaven sliep hij weer verder. Soms kwam hij ook na een voeding voor de speen. En ons oudste zoontje heeft de speen nog. Die gaan we volgende week weghalen. Hij is 3jr. En ik wilde nu niet weer 3jr een speen. Voor iedereen makkelijker als hij ervanaf is.

één jaar geleden

Hoe is de nacht gegaan Liselotteleonie?