2 Reacties

9 maanden geleden

Ik lees even mee. Hier eigenlijk precies hetzelfde verhaal, alleen heb ik geen hulp hiervoor gezocht. Het ging hier 2 weken geleden een paar nachten heel goed (maar 2 keer drinken), alleen toen heeft hij 4 dagen in het ziekenhuis gelegen met RSV en sindsdien is het weer vaker wakker worden 🙃

9 maanden geleden

Ik heb m'n oudste (nu 4) tot 1,5 jaar borstvoeding gegeven en altijd in slaap gevoed of iig voor het slapen gevoed. Op t laatst waren dat nog de enige momenten. Toen ik besloot dat het genoeg was geweest hebben we stug volgehouden dat als ze wakker werd snachts mijn man er heen ging ipv ik, en die bood dan een beetje water aan. Wende heel snel, weet niet meer precies hoe snel maar kwestie van enkele weken. En ik verving de voeding voor het slapen door een knuffelmoment op dezelfde stoel (in haar kamertje) met ook een beetje water erbij voor als ze dat wilde. Ging bij ons prima! Dus nu met nr 2 (ook net 1 jaar) gaan we dat tzt hetzelfde aanpakken. We gaan zien of het dan ook zo smooth gaat 😅. Ik denk dan maarzo: ik heb nog nooit een puber gezien die nog aan de borst wilde om te kunnen slapen 🤣 het houdt vanzelf een keer op.