16 Reacties

4 jaar geleden

De ene dag voel ik me goed en de andere dag ben ik zo onwijs moe dat ik niks kan. Ben 5+1 pas.. vandaag met de medicatie tegen de misselijkheid begonnen. Reageerde ik altijd wel goed op

4 jaar geleden

Ik ben bij de eerste ook continu misselijk geweest, tot aan 12 week, pas toen begon ik me zorgen te maken, want dat was namelijk ook het enige. Maar onterecht, want vanaf 12 week heb ik een heerlijke zwangerschap gehad, zonder enige kwaaltjes of ergens last van te hebben. Heel toevallig ben ik ook 5+2 vandaag, en heb ook erg gevoelige borsten/tepels, heel erg moe. Gevoelige borsten heb ik het ene moment wel en het andere moment niet. Moe ben ik wel elke dag 🙈

4 jaar geleden

Reactie op chantal9318

Ik ben bij de eerste ook continu misselijk geweest, tot aan 12 week, pas to ...
Mag ik vragen wat jij tegen de moeheid doet? Ik ben zo moe dat ik amper kan functioneren

4 jaar geleden

Hai hai, Ik ben nu 5 weken zwanger van m'n eerste kindje. En ook ik heb minimale zwangerschapsklachten. Ik hoorde niet anders van vrouwen die misselijk zijn ect. Ik heb alleen pijn in m'n borsten, soms bandenpijn en vermoeid. Ik snap jou heel goed dat je het gevoel hebt zit het wel goed.. Ik lees op internet dat symptomen kunnen uitblijven en dat we juist blij moeten zijn. Makkelijker gezegd dan gedaan 😅 de weg naar de eerste echo duurt lang. Geniet van je zwangerschap❤️ en ga er vanuit dat alles goed zit.

4 jaar geleden

Reactie op esmeedemi98

Mag ik vragen wat jij tegen de moeheid doet? Ik ben zo moe dat ik amper kan ...
Het beste wat je kan doen is gewoon je lichaam de rust gunnen. Ik ga vaak even op de bank liggen, en val dan soms ook wel in slaap. Er gebeurt onwijs veel in je lichaam nu, dus die rust moet je wel pakken als je lichaam erom vraagt

4 jaar geleden

Reactie op chantal9318

Het beste wat je kan doen is gewoon je lichaam de rust gunnen. Ik ga vaak e ...
Ja ik probeer de rust te pakken maar heb 3 kindjes rondlopen nog haha.. dus is soms wel lastig

4 jaar geleden

Reactie op esmeedemi98

Ja ik probeer de rust te pakken maar heb 3 kindjes rondlopen nog haha.. dus ...
Ja dat wordt een stuk lastiger dan idd 🙈 ik heb er 1 rond lopen, maar zij is nu 5, en ze begrijpt heel goed waarom ik moe ben, en soms even moet slapen. Dan doet zij gewoon haar ding, maar 3 is natuurlijk wel een ander verhaal haha

4 jaar geleden

4 weken en 3 dagen, en net voor ik erachter kwam dat ik zwanger ben en de paar dagen erna voelde ik van alles. Doodmoe, heb al een dag kokhalzend op kantoor doorgebracht, 's nachts wakker worden van levendige dromen en hele zware pijnlijke borsten, veel dorst. En nu sinds 2 dagen vrijwel niks meer. Ik ben door anderen best wel gerust gesteld dat dat er ook bijhoort: de ene dag van alles voelen en de andere dag alsof er niks aan de hand is. Ik kreeg ook de tip om daar nu van te genieten want ergens de komende 36 weken wordt het nog zwaar genoeg! Maar snap de onzekerheid, ben zelf ook super onzeker en zou liever heel veel willen voelen dan dit. Ik hou maar in mijn hoofd: geen bloed en geen krampen = goed.

4 jaar geleden

Reactie op chantal9318

Ik ben bij de eerste ook continu misselijk geweest, tot aan 12 week, pas to ...
Toevallig haha. Ook uitgerekende datum 7 dec? Ja ik heb ook erg gevoelige borsten en tepels. Ook ene dag meer dan andere dag. Maar jij bent ook (nog) niet misselijk deze keer?

4 jaar geleden

Reactie op Kimberley02

Hai hai, Ik ben nu 5 weken zwanger van m'n eerste kindje. En ook ik heb mi ...
Ja precies, duurt zo lang naar de eerste echo. Kan bijna niet wachten. Fijn deze herkenning mbt de symptomen. Misschien maakt het me wel onzeker omdat ik nog steeds niet besef dat het nu eindelijk raak is na ruim 2 jaar fertiliteitstraject. Geniet jij ook maar veel van je zwangerschap! ♡

4 jaar geleden

Reactie op Veer21

4 weken en 3 dagen, en net voor ik erachter kwam dat ik zwanger ben en de p ...
Inderdaad. Daar moeten we ons maar aan vast houden , geen bloed geeft moed. Krampen heb ik wel maar meestal paar keer per dag en trekt snel weer weg. Vermoed oprekking van de baarmoeder.

4 jaar geleden

Reactie op BbzF2022

Toevallig haha. Ook uitgerekende datum 7 dec? Ja ik heb ook erg gevoelige b ...
Klopt, ook 7 december uitgerekend 😁 nee, nog niet misselijk 🙈 maar kan altijd nog komen natuurlijk, of helemaal niet. Mijn borsten zijn ook wel een cupmaat gegroeid hoor. De week voordat ik wist dat ik zwanger was, dus voor de verwachte menstruatie, voelde mijn vriend aan mn borsten en zei: jij bent zwanger, ik zo hoe kom je daar bij? Hij zei ja je borsten voelen anders. Nouja en toen kreeg ik later zelf ook een voorgevoel, en het weekend voor mijn menstruatie had ik al een positieve test 😁

4 jaar geleden

Ik voel behalve gevoelige borsten echt helemaal niks haha. Ben benieuwd of het zo blijft!

4 jaar geleden

Reactie op BbzF2022

Inderdaad. Daar moeten we ons maar aan vast houden , geen bloed geeft moed. ...
Ja precies! Dat denk ik ook elke keer, dat er van alles gebeurt en je vooral dat voelt. Ik lees ergens hieronder dat je zwanger bent na een traject. Dat ben ik zelf ook en ik denk dat dat ook heel erg meespeelt in de onzekerheid. Voor ons was het bijna een jaar lang de vraag óf en hoe snel we überhaupt zwanger zouden worden en dat het nu gelukt is neemt de zorgen niet gelijk weg helaas. Je hebt al een hele lange tijd aan spanning gehad, dus helemaal niet gek dat je nu extra bevestiging nodig hebt dat het ook goed zit!

4 jaar geleden

ja hier ook wel hoor het houd me wel bezig kan niet wachten 2 mei de eerste echo, maar ik denk dat het heel normaal is dat je de ene dag het wel merkt en de ander dag minder het HCG hormoon loopt ook nog heel erg op iedere 2 dagen

4 jaar geleden

ik ben nu 6 weken.. ben enkel een beetje moe, maar heb nog geen enkele dag last gehad van pijnlijke borsten 🥺