6 Reacties

3 maanden geleden

Hier gaan de kinderen gewoon mee naar de tandarts ;) het is op die leeftijd nog heel vrijblijvend. Mijn zoontje vond het interessant om in de stoel te zitten dus mocht dat. De tandarts mocht ook in zijn mondje zijn tanden tellen dus kon ze meteen al even kijken. Echt nog lekker wennen ;)

3 maanden geleden

Mijn dochter is een half jaar terug meegeweest. Ze doen niks, keken even naar hoeveelheid tandjes terwijl ik haar tilde. Meer voor de herkenning en gewenning. Ik zou zeker meenemen, kan je kindje wennen aan de situatie. Wordt hier overigens ook aangeraden.

3 maanden geleden

Mijn dochter is al 2x mee geweest. Toen ze net geen 1 was (馃ぃ) en toen ze net geen 1,5 was. Ze gaat gewoon mee als ik ha! In november gaat ze weer mee. Tandarts doet idd bijna niks, even tandjes tellen en in de mond kijken. Goed om alvast te wennen, zei de tandarts ook :)

3 maanden geleden

Ja hoor zeker meenemen! Wordt door onze tandarts ook aangeraden. Puur voor herkenning en gewenning. Eventueel in de stoel zitten (met of zonder ouder) en tandjes tellen als kindje het toe laat. Vanaf 3 jaar worden echte controles voor je kindje aangeraden. Daarvoor gewenning en tandjes tellen.

3 maanden geleden

Half jaar geleden haar meegenomen. Ze lag bij mij op schoot terwijl de tandarts in mijn mond bezig was.

2 maanden geleden

Ik neem de kinderen altijd mee naar de tandarts, zodat ze leren dat het normaal is (en niet eng). Mijn zoon durfde eerder niet veel maar is nu 7 en durft nu wel zelf in de stoel. Mijn dochter van 22 maanden is bij mij op schoot de laatste keer ook gecheckt. Jong geleerd is oud gedaan 馃槈