14 Reacties
3 maanden geleden
Misschien samen doen? Of dat ze eerst zelf mag poetsen en daarna jij nog even goed doet? Werkt hier altijd goed. Succes 🥰
3 maanden geleden
Mij. Dochtertje vind het ook echt de HEL, wij hebben een plank boven haar commode telkens na het poetsen mag ze een sticker uitzoeken en onder de plank planken zodat ze ze ziet als ik haar verschoon.
3 maanden geleden
Reactie op decembermamaxo
Misschien samen doen? Of dat ze eerst zelf mag poetsen en daarna jij nog ev ...
Nee. Maakt niks uit. Ze wil wel zelf heeeeeel even doen, maar zodra een van ons hem dan overpakt is het drama...
3 maanden geleden
Reactie op divalina_x
Mij. Dochtertje vind het ook echt de HEL, wij hebben een plank boven haar ...
Leuk idee! Werkt ze sindsdien mee?
3 maanden geleden
Hier zoveel geprobeerd helaas zonder resultaat hij vind het inderdaad 2 sec prima en dan is het drama vooral de achterkant van z'n tandjes en z'n kiezen kom ik dan moeilijk bij... ik vind het ook heel belangrijk en ben bang dat hij gaatjes krijgt dus ik hou hem hoe vreselijk ook even in de houdgreep en dan schoppend en krijsend snel poetsen.. bij m'n oudste zoontje was het ook drama altijd en deed ik het ook zo. Op een dag was het ineens over en werkte hij mee
3 maanden geleden
Reactie op Vlindertje3
Leuk idee! Werkt ze sindsdien mee?
Stukken beter, vaak gaat ze nogsteeds wel huilen wel wat minder. Ik probeer dan iets korter te poetsen en dan heel blij te reageren met GOEDZOO zie je nu zijn je tandjes blij zulken we een sticker uitzoeken??? Dan komt ze uit die boze stand en is ze vrolijk 🤣
3 maanden geleden
Ik heb een elektrische kinder tandenborstel gekocht een tijdje terug. Zo eentje met Frozen stickers er op (of Spiderman heb je ook)
Ze vond het geweldig! Eerst lieten we haar op een krukje zitten maar kwam er achter dat liggend veel fijner is. Dus nu is de volgorde pyjama aan, slaapzak aan, dan liggen op commode en mama eerst tandenpoetsen daarna zij zelf.
En ik doe een beetje gek met dr lip en tandjes tellen etc je kent het wel.
Die tandenborstels zijn volgens mij 3+ jaar maar ik dacht ik koop hem nu gewoon al, zou niet weten waarom het pas vanaf 3 mag?
3 maanden geleden
Hier was het ook drama totdat ik deze kocht
https://www.bol.com/nl/nl/p/jt-products-sonische-elektrische-baby-tandenborstel-roze-vanaf-1-4-jaar-oplaadbaar-met-timer-3-poetsstanden-peuter-kind-waterdicht-cadeau-baby-elektrische-tandenborstel-kinderen-kindertandenborstel-electrische-tandenborstel/9300000171723530/
Nu vind ze poetsen leuk!
3 maanden geleden
Reactie op Lucie90
Hier was het ook drama totdat ik deze kocht
https://www.bol.com/nl/nl/p/jt- ...
Wij hebben ook een elektrische gekocht. Vind ze vooral leuk om op haar handje en buik te doen want dat kietelt 🙈
2 maanden geleden
Wij poetsen de tanden van onze dochter terwijl ze op de grond op haar rug ligt. Haar hoofd ligt dan tussen onze benen en onze benen liggen op haar armen.
Klinkt echt barbaars😂. Maar het werkt heel goed, je kan zo heel goed bij het gebit. Inmiddels is de strijd ook weg en hoeven we haar niet meer vast te klemmen.