6 Reacties

9 maanden geleden

Heel herkenbaar hoor. Onze dochter heeft begin november een week rond de 40 graden gehad. Sinds dien op en af verhoging/koorts/niks. Tanden, buikvirus, verkoudheidsklachten. Van alles. Volgens mij gewoon een kwestie van uitzieken, wat de oorzaak ook is. Drinken en liefde zijn de enige belangrijke dingen

9 maanden geleden

Heel herkenbaar. Nu 8 tandjes en de klapper was 1 maand geleden (toen 11mnd) kwam de eerste kies door. Drama. 40 graden koorts, spuitluiers met uitslag, dikke rode wangen, veel jengelen, weinig drinken/eten. Duurde een dag of 3 a 4 en toen trok het weer weg. Wat hielp was neurofen en zetpillen om en om na 4 uur. Ijsjes, koude bijtring, proberen toch wat water binnen te krijgen. Sterkte nog deze dagen, het komt echt goed! X

9 maanden geleden

Hier krijgt ze 2 voortanden tegelijk lijkt het wel. Voelt wel warm aan maar ik heb der niet getemperatuurd omdat ze verder speelt en normaal reageerd en eet/drinkt. Zie geen verschil met normaal. Wel heeft ze dunne poep.

9 maanden geleden

Heel normaal maak je niet druk! Wat ik wel wil adviseren; Zolang ze goed drinkt laat de koorts overdag in ieder geval gewoon z’n gang gaan. Koorts aanzich kan namelijk geen kwaad! En is er met een reden. ❤️ succes

9 maanden geleden

Hier komen de kiezen door en hebben we dezelfde symptomen. Zolang ze blijven drinken dan komt het vanzelf goed 😊

9 maanden geleden

Hier ook zelfde symptomen. 4 kiezen in 1,5 week, geen pretje 😕