10 Reacties

9 maanden geleden

Ik wil ook graag eentje laten zetten. Dit zal dan zijn geboortebloem worden met zijn naam erbij en uiteindelijk als hij er eentje heeft zijn vingerafdruk. Ik geef ook borstvoeding en heb ook berichten gelezen dat ze niet zeker weten of het schadelijk is en het daarom afraden. Ik vind het moeilijk....

9 maanden geleden

Hii, ik heb in juni een tattoo gezet! Ik gaf toen ook bv! Het risico is dat je een reactie krijgt op je tattoo en bijv antibiotica moet wat niet bij bv mag. Dat is wat de tattoo artiest en de huisarts zeiden!

9 maanden geleden

Dit is mijn tattoo trouwens! Haar geboortebloem (de narcis) aangevuld met de hulst, omdat we dat mooi bij haar geboortedatum rondom kerst vonden passen!

9 maanden geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Hii, ik heb in juni een tattoo gezet! Ik gaf toen ook bv! Het risico is dat ...
Bedankt voor je reactie! Het is niet mijn eerste tattoo dus ik denk dat het wel goed komt dan=)

9 maanden geleden

Ik heb deze laten zetten van onze eerste zoontje. Binnenkort heb ik een afspraak voor de tweede en dan wil ik weer zoiets laten zetten.

9 maanden geleden

Reactie op dslxls

Ik heb deze laten zetten van onze eerste zoontje. Binnenkort heb ik een afs ...
Mooi! En mooie datum ook😊

9 maanden geleden

Het is niet alleen de schadelijkheid. Het is ook zo dat je meer van bepaald hormoon hebt doordat je borstvoeding geeft en daardoor de inkt wat minder steady kan blijven zitten/wat uit kan lopen. Zou het echt doen als je klaar bent met borstvoeding :)

9 maanden geleden

Reactie op Shae635

Het is niet alleen de schadelijkheid. Het is ook zo dat je meer van bepaald ...
Hier is dat helemaal niet het geval. Ik heb hem gezet toen de kleine 5,5 maand was en heb daarna nog 3,5 maand bv gegeven

9 maanden geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Hier is dat helemaal niet het geval. Ik heb hem gezet toen de kleine 5,5 ma ...
Hoeft ook niet per definitie zo te zijn, iedere huid/lijf reageert anders. Kán zo zijn, kans is er zeker. Aan ieder de keuze om te maken :)

9 maanden geleden

Reactie op Shae635

Hoeft ook niet per definitie zo te zijn, iedere huid/lijf reageert anders. ...
Klopt! Daarom deel ik dat het ook niet zo hoeft te zijn