6 Reacties

10 dagen geleden

Ah wat vervelend! Werkt samen slapen niet? Weet niet of je daar behoefte aan hebt en of dit mogelijk is, maar sinds mijn kindje met mij slaapt, slapen wij elke nacht door samen. Succes! 😘

10 dagen geleden

Vreselijk! Geen oorontsteking? Hier helpt samen slapen in die periodes

10 dagen geleden

Ook voor ons is samen slapen de oplossing. Continu wakker en krijsen als hij eigen bed ligt, binnen 30 sec weer in slaap en doorslapen bij ons in bed. Hij begint de nacht overigens wel in zijn eigen bed

9 dagen geleden

Zo herkenbaar. Af en toe denk ik ook echt: ga slapen kind!! Hier idd samen slapen ook de oplossing maar we proberen elke dag in z’n eigen bed, want willen liever niet samen slapen. Al geprobeerd om het bed op een andere plek te zetten? Het kunnen ook nacht angsten zijn, of dromen misschien? Lampje aan laten? Een peuterbed of grond bed?

9 dagen geleden

Hier slapen we ook samen. Hij start in zijn eigen bed en zodra hij wakker wordt (en ik in bed lig) dan pak ik hem erbij. Hij krijgt dan bv en we vallen samen in slaap. Als hij wakker wordt voor ik lig dan voedt ik hem en leg ik hem weer terug in bed. Komt vast allemaal goed..

8 dagen geleden

Herkenbaar hoor, hier hetzelfde al een paar maanden. Totaal geen idee meer waar het aan kan liggen en ook alles al geprobeerd. Samen slapen lukt hier niet helaas. Mijn advies is kijk wat er voor jou nodig is om hierdoorheen te komen. Kun je de nacht delen/afwisselen met je partner? Hoe kun je overdag zoveel mogelijk bijkomen en rust krijgen? Zorg dat je af en toe een dagje/nachtje kunt bijkomen en je kleine evt te logeren kan brengen. Zorg dat je je hoofd boven water houdt zodat je dit samen uit kunt zitten. Allerbelangrijkste is dit zelf vol te houden en weten dat dit ook weer voorbij gaat. Wat wel bij ons iets heeft geholpen (waren ook echt ten einde raad) was craniotherapie voor baby's.