12 Reacties

één jaar geleden

Klapoetski klapoetski *insert name* is paloetski!!! En dan onderaan zetten dat ‘paloetski’ in deze context ‘jarig’ betekent, maar dat jarig niet rijmt met klapoetski. Je kon dan natuurlijk ook kiezen voor ‘marig’ ipv ‘klapoetski’ maar dat is toch minder feestelijk, hoewel dan aan de andere kant hoef je dan geen voetnoot toe te voegen. Het blijft een lastige kwestie.

één jaar geleden

Dit is onze uitnodiging: Beste vrienden en familie, Ik word binnenkort 1 jaar oud, en dat is een mijlpaal die we graag met jullie willen vieren! Jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd voor mijn allereerste verjaardagsfeestje. Locatie: Datum: Tijd: Jullie aanwezigheid is het mooiste cadeau dat ik me kan wensen. Maar voor degenen die graag iets willen schenken, heb ik een lijstje met enkele dingen die me blij zouden maken: -link naar de cadeaulijst- Laat me alsjeblieft weten of je kunt komen! We kijken er naar uit om samen met jullie deze geweldige dag te vieren en herinneringen te creëren. Tot dan! Veel liefs, Pietje

één jaar geleden

Of een andere voorbeeld gemaakt door de kunstmatige intelligentie 🤓🤖: "Lieve vrienden en familie, Het is bijna tijd om de eerste verjaardag van onze kleine prinses [Naam van het meisje] te vieren! Ze heeft een jaar lang onze harten verwarmd en we willen deze bijzondere mijlpaal met jullie delen. Sluit je bij ons aan voor een dag vol vreugde, lachen en schattigheid ter ere van onze geliefde [Naam van het meisje]. Laat ons samen herinneringen creëren op [Datum en tijd] op ons adres. Breng je glimlach en feeststemming mee, want we maken er een feest van om nooit te vergeten! Laat ons weten of je kunt komen om dit speciale moment met ons te delen. [RSVP-details] We kijken ernaar uit om jullie allemaal te verwelkomen op deze vreugdevolle dag, en we zijn dankbaar voor de liefde en steun die jullie ons het afgelopen jaar hebben gegeven. Met liefde, [Naam van de ouders]"

één jaar geleden

Ik heb een foto bewerkt als uitnodiging, super cute vind ik hem geworden

één jaar geleden

Dit is onze uitnodiging geworden.

één jaar geleden

Reactie op Kornoelje

Klapoetski klapoetski *insert name* is paloetski!!! En dan onderaan zette ...
Haha wat??

één jaar geleden

Reactie op Kornoelje

Klapoetski klapoetski *insert name* is paloetski!!! En dan onderaan zette ...
Ik zou deze doen 👌

één jaar geleden

Reactie op Kornoelje

Klapoetski klapoetski *insert name* is paloetski!!! En dan onderaan zette ...
Hahaha gaat het goetski?

10 maanden geleden

Reactie op Drommedaris

Ik heb een foto bewerkt als uitnodiging, super cute vind ik hem geworden
Heel leuk gedaan, mag ik vragen hoe je dit heb gedaan?

10 maanden geleden

Dit is die van ons 😍

10 maanden geleden

Reactie op Moon1981

Heel leuk gedaan, mag ik vragen hoe je dit heb gedaan?
Met het programma Firefly van Adobe, is een bèta versie dus is gratis! Dit was de originele foto

10 maanden geleden

Wij hebben de tekst: Net na Sinterklaas maar nog wel voór kerst, vier ik mijn verjaardag, en dat voor het eerst. Op zondag 17 december word ik een jaar, geen feest zonder jou - dus zie ik je daar?