16 Reacties

één jaar geleden

Ik heb gisteren de eerste bestelling geplaatst. Maar meer voor mijzelf niet voor de kleine

één jaar geleden

ik heb er vaker besteld, komt snel binnen en de kwaliteit was bij mij ook goed

één jaar geleden

Ik heb wat speelgoed en speelmatten daar gekocht! Tot nu toe heel tevreden

één jaar geleden

Kelding voor de kleine meid besteld. Snelle levering, achteraf kunnen betalen en prima kwaliteit. Ik ben tevreden 😊

één jaar geleden

Let wel op, dat dit soort artikelen niet aan de eu veiligheidsnormen voldoet! Dat is een van de redenen waarom ik voorzichtig ben met de artikelen voor onze kindjes.

één jaar geleden

Ervaring met de site wel, is het nieuw Aliexpress alleen bezorgen ze sneller! Heb er prullen besteld voor cadeautjes voor m’n collega en m’n vader een hoop items voor golf. Ik zou je echter sterk afraden om daar iets voor je kindje te kopen. Geen kleding, speelgoed of andere huishoudelijke dingen. Je bent namelijk niet zeker van de veiligheid; er is geen enkele controle tijdens het productieproces vanuit de EU. Dus er kunnen met bepaalde chemische stoffen gewerkt worden in de kleding of speelgoed die schadelijk kunnen zijn. Zeker bij items die je kindje in z’n mond kan krijgen (die van mij stopt alles in dr mond!) zou ik het absoluut niet doen.

één jaar geleden

Reactie op e242

Ervaring met de site wel, is het nieuw Aliexpress alleen bezorgen ze snelle ...
Koken jullie de speelgoed niet uit ?? Of in idergeval goed schoonmaken voor dat de kleine er mee speelt🥺

één jaar geleden

Reactie op e242

Ervaring met de site wel, is het nieuw Aliexpress alleen bezorgen ze snelle ...
Precies!

één jaar geleden

Reactie op e242

Ervaring met de site wel, is het nieuw Aliexpress alleen bezorgen ze snelle ...
Ik zou kleding sowieso altijd wassen voor ik het aan doe, daarnaast heeft de kleding die ik gekocht heb gewoon drukknopen dus geen gevaar voor mijn dochter. Ik denk dat mensen dat wel kunnen inschatten met een beetje gezond verstand. Je moest eens weten hoeveel kleding in winkels uit China komt. En die komen gewoon door de kwaliteitscontrole.

één jaar geleden

Ik heb ook een paar dingen gekocht. Sommige waren kapot en sommige verkeerde aantallen geleverd. Maar ook leuke items zaten er tussen. En snelle levering!

één jaar geleden

Wel even goed opletten. Wij hadden een rammelaar met belletjes. Belletjes zaten erg los, wij hebben ze goed vast gedraaid en nu haar lievelingsspeelgoed. Wij hebben er al veel vandaan gehaald. goedkoop en snel. Had laatst binnen een week in huis.

één jaar geleden

Reactie op Aleksandra99

Koken jullie de speelgoed niet uit ?? Of in idergeval goed schoonmaken voor ...
Ja maar dat doe ik bij al het speelgoed hoor..

één jaar geleden

Reactie op yenna 🍀

Ja maar dat doe ik bij al het speelgoed hoor..
Tog

één jaar geleden

Geen speelgoed bestellen daar of bij shein ik heb een rammelaar besteld die viel echt uit elkaar erg gevaarlijk met die bolletjes dus niet doen

één jaar geleden

Reactie op Sissisisis

Geen speelgoed bestellen daar of bij shein ik heb een rammelaar besteld die ...
Je moet die bolletjes zelf even goed aandraaien. Dat hebben wij gedaan en is nu heel stevig. Controleer hem altijd voor en tijdens het spelen, maar nu nooit meer los geraakt

één jaar geleden

Qua gevaarlijke stoffen kan dat ook om weekmakers zoals BPA gaan, en dat krijg je er met uitkoken helaas niet uit