7 Reacties

3 maanden geleden

Helaas herkenbaar hier. Toevallig afgelopen week naar dokter geweest, die inderdaad ook steeds die zalfjes blijft voorschrijven die niet helpen... Mijn zus heeft hiervoor acupunctuur gehad en sindsdien heeft ze het niet meer gehad. Ik ga dit ook proberen, maar wacht nog even af omdat we momenteel proberen voor een tweede te gaan. Schijnbaar kan de schimmel dan ook weer weg gaan. Misschien kan je acupunctuur proberen?

3 maanden geleden

Reactie op iiiertje

Helaas herkenbaar hier. Toevallig afgelopen week naar dokter geweest, die i ...
Oh wat vervelend!! Hoop voor jullie dat de tweede gaat lukken en je daarna alsnog ervan af bent Heh, er gaat een wereld voor me open haha. Wat voor soort behandeling heeft je zus gehad? Dan ga ik hier gelijk informeren of dat wordt aangeboden. Wil alles proberen want ben et echt zat.

3 maanden geleden

Reactie op Esther-x

Oh wat vervelend!! Hoop voor jullie dat de tweede gaat lukken en je daarna ...
Acupunctuur doet iets met de energiebanen in je lichaam d.m.v. naaldjes. Ik ben zelf heel down to earth haha, maar toch wil ik dit op termijn wel gaan proberen. Want die continue pijn is echt vervelend, zeker bij geslachtsgemeenschap. Het wordt niet vergoed trouwens... omdat het nog niet wetenschappelijk bewezen is geloof ik.

3 maanden geleden

Reactie op iiiertje

Acupunctuur doet iets met de energiebanen in je lichaam d.m.v. naaldjes. Ik ...
Ah oké! Ik had gelezen inderdaad dat het kan door middel van naalden of elektrische schokjes maar dan weet ik dat het naalden dienen te zijn haha. Ja ik snap je volledig.. de pijn is zo vervelend en beheerst je gewoon de hele dag. En gemeenschap is inderdaad niets leuks meer aan. Thanks voor de tip, ik ga er zeker naar kijken!

2 maanden geleden

Hoi. Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd ik heb hier ook last van.

2 maanden geleden

Heb je ook al fluconazol geprobeerd? Dat is een oraal medicijn, werkt bij mij het beste. En weet je zeker dat het een schimmel is? Is er weleens een kweek genomen? Of zou het ook lichen sclerosus kunnen zijn?

2 maanden geleden

Misschien een hele gekke oplossing Maar wat bij mij ALTIJD helpt 3 dagen achter elkaar Een tampon inbrengen doorbrengt met magere yoghurt. De yogurt brengt de zuurgraad weer in balans in de vagina en dood de schimmel !