Hoi allemaal,
Ik ben de wanhoop nabij en plaats dit berichtje om na te gaan of iemand in dezelfde positie zit als mij of wellicht tips heeft.
December 2022 ben ik bevallen van een prachtige dochter. Hier hebben we lang over moeten doen (5 jaar gestopt met de pil) maar we zijn gezegend.
Na de bevalling is mn herstel niet soepel verlopen en heb ik een hersteloperatie gehad waarmee me klachten gelukkig verdwenen. Echter heb ik na de operatie nieuwe klachten, namelijk een constante terugkerende schimmelinfectie (althans dat denken ze).
Uiteraard canesten gyno gebruikt, zalven van de dokter en ik loop bij huisarts en ziekenhuis ervoor. Zij hebben geen idee waardoor het komt en ik begin er beetje moedeloos van te worden. Ik heb ook preventieve pillen gehad welke ik slik de week voor mn menstruatie, dan onderdruk ik de ergste klachten tijdens mn menstruatie maar de rest van de maand is de vagina rood, gezwollen, constant branderig en pijnlijk. Ook scheurt de huid heel vaak in op perineum en ingang vagina. Dit doet zo'n pijn! Ik dacht dat het wellicht aan mn pil lag gezien ik die na 5 jaar weer was gaan slikken maar het stoppen daarmee heeft ook niet het gewenste effect opgeleverd. De zalven en pillen helpen ook niet echt. Uiteraard hou ik rekening met zeep, ondergoed en alle andere standaard dingen.
Is er iemand die zich hierin herkend of weet wat ik kan doen? Ik wil graag weer een leven zonder constante klachten en pijn en gewoon weer fijn contact met partner hebben. Dat is nu al 1.5 jaar zowat onmogelijk 😔