8 Reacties

vor einem Jahr

Wij zijn in april naar Japan geweest. Onze zoon was toen 4.5 maand, maar t ging best goed qua jetlag. Op de heenweg duurde het ongeveer 2 dagen om echt aan de jetlag te wennen (hij had moeite om echt de nacht in te gaan, dus we lieten hem bij ons ons in bed slapen), maar bij de terugweg waren we allemaal binnen 1 nacht gewend aan het nieuwe ritme. Ik raad inderdaad wel aan om de eerste dagen niet te veel te plannen, doe vooral lekker rustig aan, het is tenslotte vakantie 😊 Veel plezier!

vor einem Jahr

Reactie op Kroos13

Wij zijn in april naar Japan geweest. Onze zoon was toen 4.5 maand, maar t ...
Dank je wel 🤗 gaaf zeg Japan!!

vor einem Jahr

Ben ik ook benieuwd naar! Wij vliegen over 3,5 week naar Curaçao, ons zoontje is dan ruim 8 maanden. Vorig jaar met onze dochter geweest, die was toen 2,5 jaar, en die had alleen de eerste nacht moeite en daarna gewoon in het ritme van daar. Ben meer benieuwd naar hoe het gaat met zijn eetritme zeg maar.. in t vliegtuig heeft hij al z’n flessen en maaltijden al gehad maar dan is de nacht nog niet begonnen (we landen 16:30u) dus denk dat we hem maar een extra fles geven voordat hij in onze accommodatie naar bed gaat..

vor einem Jahr

Reactie op Romyw

Ben ik ook benieuwd naar! Wij vliegen over 3,5 week naar Curaçao, ons zoont ...
Haha wat grappig! Dan zitten we in PRECIES dezelfde periode in Curaçao. Goed om te horen dat het vorige keer meeviel met de jetlag. Betreft eten ben ik dan weer niet echt ermee bezig. Ik ga hem gewoon voeden met opstijgen en leg hem aan als hij moe is ofzo. Wel lekker veel snackjes mee!! Hij komt hier ook voor meerdere nacht voedingen nog, dus ik ben het toch wel gewend wakker te worden 😂😂 Waar zitten jullie in Curaçao ?

vor einem Jahr

Reactie op Charlievp

Haha wat grappig! Dan zitten we in PRECIES dezelfde periode in Curaçao. G ...
Wij geven flesvoeding, dus dan is het net wat anders haha. Hij krijgt er nogmaals 3, laatste rond half 7, maar goed dan is het natuurlijk half 2 in Curaçao 🤣 dus ach dan maar eentje extra.. Wij verblijven op Chogogo, Jan Thiel. Eigenlijk altijd als we naar Curaçao gaan ☺️ en jullie?

vor einem Jahr

Reactie op Romyw

Wij geven flesvoeding, dus dan is het net wat anders haha. Hij krijgt er no ...
Ja dat is dan net iets anders! En ik denk slim, extra fles en dan meteen in t ritme daar mee! Hilarisch! Wij ook Jan Thiel, dan Morena. Heerlijk daar hè! 🤭🥰

vor einem Jahr

Wij zijn een maand geleden naar Aruba geweest. Heenweg was goed te doen. Extra dutje in het vliegtuig aangeboden. Hieruit wakker gemaakt en rond normale lokale bedtijd naar bed. Avonden werden bij ons standaard later, dan sliep hij vaak in de buggy wat. Terug hadden we een nachtvlucht. Hele vlucht prima geslapen, maar de avonden thuis zijn toch een poosje drama geweest. Niet op tijd naar bed willen (soms pas 22/23 uur). Wij hebben dit lang gewoon geaccepteerd, meegegaan in zijn ritme. Wel consequent rond 7 uur opstaan, komt vanzelf weer goed

vor einem Jahr

Reactie op Jeannette_11

Wij zijn een maand geleden naar Aruba geweest. Heenweg was goed te doen. Ex ...
Dank je wel!! In de avond uiteten zit er hier nog niet echt in, hij slaapt in de avond alleen in z’n eigen bedje. Is niet erg, gaan we uitgebreid lunchen en in de avond lekker borrelen bij t huisje. Goed om te weten van de terugweg! ☀️