10 Reacties

één jaar geleden

Ik heb deze gekocht , is een zitje die ook past in het Newborn badje omdat ik ook niet iedere keer het grote bad vol wil laten lopen https://www.amazon.nl/B%C3%A9b%C3%A9angel-605-K12-badkamer-1er-pakket/dp/B0761WTYZ4?pd_rd_w=sWDzG&content-id=amzn1.sym.42758424-9702-4d77-90cd-fd2c14fc920c&pf_rd_p=42758424-9702-4d77-90cd-fd2c14fc920c&pf_rd_r=RQRS77M0GGST0BSQN5JC&pd_rd_wg=b74aE&pd_rd_r=000c6ddd-9017-412c-804b-b96d747b4dfd&pd_rd_i=B0761WTYZ4&psc=1&ref_=pd_bap_m_grid_dv_rp_0_7_i

één jaar geleden

Zo dus

één jaar geleden

Reactie op ndrenk

Zo dus
Oh bij mij past dat niet! Anders had ik t zeker ook zo gedaan

één jaar geleden

Reactie op Stacey S

Oh bij mij past dat niet! Anders had ik t zeker ook zo gedaan
Oh echt maar van die antislip mat is ook wel slim gedacht en zeker als het ook werkt …. Ik durfde dat dan weer niet te doen

één jaar geleden

Ik zet altijd een hydrofiele doekje onder zijn billen en dan blijf ik erbij, dan glijd het niet zo. Mijn zoontje is ook 8 maandan. Wel vul ik maar een klein laagje water.

één jaar geleden

Ik leg mijn baby gewoon op dr rug in het grote bad. Ze vind t heerlijk en spettert met dr beetjes alles nat!

één jaar geleden

Wij hebben een ok baby opla badje omdat wij geen groot bad (meer) hebben. We hebben wel ook een badring voor mee op vakantie enzo.

één jaar geleden

Heeft iemand ook een tip voor een baby die alleen maar gaat staan in bad? We hebben de poten er al onder weg, zodat ze niet van zo’n hoogte kan vallen. Tuurlijk staan we erbij, maar toch vind ik het doodeng

één jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Heeft iemand ook een tip voor een baby die alleen maar gaat staan in bad? W ...
Samen mee in het grote bad gaan (als je dat hebt), dan kan je je kindje t makkelijkst vasthouden

één jaar geleden

Reactie op Kroos13

Samen mee in het grote bad gaan (als je dat hebt), dan kan je je kindje t m ...
Haaha, jaaa helaas hebben wij een appartement met 1 slaapkamer en een hele kleine badkamer😂