4 Reacties

10 maanden geleden

Hier heeft mevrouw al 7 tanden (nu net 10 maanden). Op gegeven moment kwamen er ook 4 bijna tegelijkertijd. Eigenlijk ging dat supergoed maar ze had op gegeven moment ook toch wat verhoging en last denken we. Dus hebben toen 2 nachten een zetpilletje gegeven en dat hielp! Daarna was het over ☺️

10 maanden geleden

Geen tips helaas, onze zoon heeft nu 8 tanden en krijgt nu zn kiezen door en het is al 2 weken elke nacht krijsen, ook met zetpil en chamodent gel. Ik vrees dat t gewoon uitzitten is en accepteren dat we maar extra moeten knuffelen (en slaaptekort proberen te accepteren...).

10 maanden geleden

Hier kreeg mevrouw 2 ondertandjes en 4 boventandjes tegelijk. Dentinox, zetpillen en als ze snachts huilend wakker werd pakte ik een bevroren bijtring voor haar. Daar kon ze dan op bijten terwijl we haar weer probeerden in slaap te krijgen.

10 maanden geleden

Hier dentinox smeren als nodig (hou me niet aan de dosering want je gebruikt het enkel bij doorkomen tandjes), zetpil van 240mg en zonodig neurofendrank extra 4ml ofzo ... alles om de pijn te minderen