6 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben mensen gevraagd om bij te leggen aan een leertoren. Ook staan op onze lijst o.a. badspeelgoed, houten muziekinstrumenten, EZPZ placemat…. Maar we hebben bijv een loopfiets gegeven aan zoontje van vrienden.

één jaar geleden

Wij vragen oa Duplo, puzzels, voorleesboekjes, een nieuwe autostoel (krijgen we van mijn schoonouders🥰) loopfietsje😂

één jaar geleden

Wij hebben voor onze zoon veel van Little dutch gegeven, boekjes, duplo en een activiteitentafel. Een loopfiets stond ook hoog op ons lijstje maar zo blij dat we dat niet met zijn 1e verjaardag (maar met zn 2e) hebben gedaan want nu hij 2,5! is past die er pas op😅

één jaar geleden

Wij hebben van alles op zijn lijstje staan, een loopfietsje die vanaf 1jaar te gebruiken is, muziekinstrumenten, open einde speelgoed, houten dieren, puzzels, smartmax, duplo, little dutch hamerbankje, blokken met geluideffect.

één jaar geleden

Ik heb voor onze dame een klimboog op m'n lijstje! Prijzig, maar als familie samen doet gaat ze daar hoop ik heel veel jaren plezier van hebben 🤗 Zelf al een loopfiets via marktplaats gekocht, een wishbone, dus die staat al klaar 😍

één jaar geleden

Onze kleine man krijgt een loopfiets van opa en oma (van het merk vici, bouw je later om naar een echte fiets waardoor wij dit echt een goede keus vonden), stapelstein van ons en vraag verder wat verschillende dingen zoals: kleding, lees-/voelboek, nieuwe drinkbeker en kleiner speelgoed waarbij we vooral open einde speelgoed op het lijstje hebben gezet waar hij lang mee kan. Blokken hebben we hier al maar dat vind ik ook echt een goed cadeau waar je lang mee kan (vastpakken, torens omgooien naar uiteindelijk zelf dingen bouwen)