8 Reacties

8 maanden geleden

Wij hadden hier ook zo veel last van en doen nu sinds een maand 2 luiers over elkaar heen, 1e “normaal” 2e eroverheen achterstevoren, werkt echt heel goed! Sindsdien niet meer doorgelekt 🙏🙏🙏 hoop dat het voor jullie ook werkt!

8 maanden geleden

Oh zo herkenbaar, ons zoontje plast ook door de luier heen(pampers harmonie) nu hebben we 2 luiers om gedaan en dit hielp enigszins (kruidvat onder en pampers boven) die van kruidvat achterstevoren en de pampers gewoon

8 maanden geleden

Reactie op Vony

Oh zo herkenbaar, ons zoontje plast ook door de luier heen(pampers harmonie ...
Gebruik je dan ook een maat groter voor de pampers luier? Of gewoon zelfde maat?

8 maanden geleden

Reactie op BEG83

Gebruik je dan ook een maat groter voor de pampers luier? Of gewoon zelfde ...
De zelfde maat, de pampers harmonie zijn al grotere luiers dan de kruidvat

8 maanden geleden

Reactie op lcsl

Wij hadden hier ook zo veel last van en doen nu sinds een maand 2 luiers ov ...
Precies hetzelfde hier. Ik gebruik ook sinds een maand 2 luiers met het slapen. En lekt nooit meer. Ik gebruik dan een gewone luier en eroverheen een pants. Werkt prima. Beste oplossing ooit 😄

8 maanden geleden

Wij hebben voor de nacht pamper premium protection pants aan, werkt hier super goed. Ze hebben nu ook 1 lijn speciaal voor de nacht. 😊

8 maanden geleden

Hier wasbare luiers, werkt echt fantastisch: nog nooit een spuitluier, geen last van doorlekken etc. Ik zou het echt overwegen, zeker voor snachts. Billenboetiek kan hier goed informatie over geven. Mocht je niet geheel wasbaar willen kun je wel het waterdichte overbroekje proberen voor over een normale wegwerpluier, https://www.billenboetiek.nl/wasbare-luiers/tweedelige-systemen/overbroekjes/popolini-popo-wrap/ bijv. Evt met een extra booster om de wegwerkluier heen (in wasbare luiers zit overigens een inlegvel, welke je met eventuele poep in de prullenbak gooit, er komt dus geen poep in je wasmachine zoals veel mensen denken)

8 maanden geleden

Wij hebben voor de nacht pamper premium protection pants aan, werkt hier su ...
Is dat net zo goed als harmonie? Want bij harmonie weet ik 100% zeker dat mijn zoontje geen uitslag krijgt, want met pampers zelf krijgt hij uitslag