16 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb geen tips maar wij zijn voor lichtblauw gegaan, krijgen ook een jongetje. Geen idee of het vies wordt 🤷♀️ maar ben ook niet van plan om er veel mee in de viezigheid te kopen. Wellicht als het ingecheckt wordt als je vliegt? Heb er eigenlijk niet over nagedacht haha
3 jaar geleden
Wij hebben een zwarte Geo3 besteld. Hij heeft in de wandelbak een vakje wat je open kan ritsen, dit is daarachter gaas zodat het niet te warm word binnenin de wagen. Je baby ligt vrij snel niet meer in de wandelwagen dus ik ben benieuwd of we de zomermaanden deze nog gaan gebruiken. Het word natuurlijk wel steeds eerder warmer.
In mijn ogen kon ik een zwarte wagen lekker stylen met een wagenspanner en speelgoedjes. Ik ben zelf fan van zwart dus snap je wel helemaal haha.
Nu hebben we een lichtblauwe maxi cosi gezien die we ook wel leuk vinden en zitten nu in dezelfde positie als jij / jullie maar dan met de maxi cosi.
Wel een tip, kwijl, snot en spuug droogt wit op. Dus dat zie je extra goed in een zwarte wagen / maxi cosi. 🤪
3 jaar geleden
Wij hebben de geo ook besteld en zijn voor donkergroen gegaan, we weten nog niet wat we krijgen. Zwart vinden wij persoonlijk heel saai, we hadden liever een kleurtje wat voor beide kan en zijn hierop uitgekomen.
3 jaar geleden
Wij hebben een elephant gray, dat is grijs met een bruinige ondertoon. Zie je weinig op en idd lichter dus minder heet in de zon. Je kan eigenlijk de hele kinderwagen uitwassen trouwens. Dus als je daar voor openstaat niet te druk om maken. Vies wordt het toch. Daarbij zijn ze ook behoorlijk geïmpregneerd, dus vuilafstotend.
3 jaar geleden
Reactie op Firsttimemomx
Wij hebben een zwarte Geo3 besteld. Hij heeft in de wandelbak een vakje wat ...
oh leuk om te horen! succes met kiezen en dank voor de tip!
3 jaar geleden
Reactie op Olifant90
Wij hebben gisteren ook voor de geo3 gekeken, maar volgens mij is de geo3 n ...
volgens mij heet die lichte kleur modern blue, maar het verschilt in welk licht je het ziet of het nou grijs of blauw lijkt
3 jaar geleden
Reactie op Evelienaa
Wij hebben een elephant gray, dat is grijs met een bruinige ondertoon. Zie ...
thanks!
3 jaar geleden
Geen joolz, maar voor iets donkerder grijs gekozen. Zwart is echt enorm besmettelijk, alles zie je er op. Dit is met grijs minder. Verder wilde ik een wagen die voor jongen en meisje geschikt is, maar dat is echt persoonlijke voorkeur
3 jaar geleden
Ligt er ook een beetje aan hoe intensief je hem gaat gebruiken.
Moet je er mee naar buiten door weer en wind omdat je geen andere optie hebt? Of wordt je (net zo als ik) vooral een mooi weer wandelaar. Dan denk ik dat hij niet zo vuil wordt.
Ik heb zelf een Joolzday2 tweedehands gekocht. Je kan echt alles wat stof is wassen! Heb ik toen ook gedaan en nu 2 jaar later ziet hij er nog erg netjes uit. (De bak is inmiddels vervangen door het zitgedeelte). Kleur is trouwens donkerblauw.
Op zwart zie je trouwens meer dan je denkt hoor...
Succes met het maken van je keuze.