11 Reacties

één jaar geleden

Hier een tijd terug hetzelfde probleem, verschoonde m wel 5x op een dag. Echt doodmoe werd ik ervan. Sindsdien doe ik een klein beetje johannesbroodpitmeel door zijn voeding en nergens last meer van. Heb je dit al geprobeerd?

één jaar geleden

Reactie op CM91

Hier een tijd terug hetzelfde probleem, verschoonde m wel 5x op een dag. Ec ...
Yess hij krijgt een hele formule aan allerlei voeding en daarmee is het al een heel stuk minder maar als hij te snel te druk gaat doen na zijn voeding komt het hem alsnog heel makkelijk terug

één jaar geleden

Boek voorlezen? Je hebt voel en kijkboeken. Met allerlei strucuren waardoor hij misschien even zoet is? Even in de draagzak? Liedjes zingen met bewegingen?

één jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Boek voorlezen? Je hebt voel en kijkboeken. Met allerlei strucuren waardoor ...
Een boek met geluidjes is wellicht een goed idee! Draag zak is teveel beweging en dan zitten we beide onder de overgeefsel haha 😂😂

één jaar geleden

Reactie op Immedekluys

Een boek met geluidjes is wellicht een goed idee! Draag zak is teveel beweg ...
Klinkt logisch, haha. Lastig hoor! Hopelijk komen er wat leuke handige dingen voor ij.

één jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Klinkt logisch, haha. Lastig hoor! Hopelijk komen er wat leuke handige ding ...
Dat boek gaan we iig uitproberen! Ik ben al online aan het kijken 😊

één jaar geleden

Hier niet hetzelfde maar wij hebben onlangs een boekje met boerderijdieren geluidjes gekocht en dat is een mega hit! Hier vind ze geluiden van dieren nu fantastisch. Kunnen ook wel 20 min volmaken met "Hey Google, welk geluid maakt een.. (x)". En dan laat Google horen hoe het dier klinkt hahaha. Vind ze hilarisch. Vooral de kip vind ze erg grappig 🙉🤣

één jaar geleden

Ik heb het zelfde probleem ... Ik lees met hem boekjes en probeer zittend met hem te spelen... Maar zelfs na geruime tijd zitten spuugt hij terug van de fles en voedingen.... Ik heb me er een beetje bij neergelegd... Iedere dag een wasmachine aan, en in de avond met een washandje hem schoonmaken. 2 keer in de week doe ik hem in bad, want ik wil niet dat zijn huid slechter van gaat worden. Ik hoop dat als hij beter kan kruipen en eindelijk kan zitten dat het beter gaat worden. Hij rolt nu enorm veel en hij heeft de achteruit knop gevonden 🤣

één jaar geleden

Hier hetzelfde, heb wel zo foam mat, daar haal je het wat sneller vanaf dan van het laminaat. Maar daar rolt hij ook snel vanaf. En we hebben zo kubus met activiteiten. Dus een spiegel wat kan draaien, touwtje met belletje etc. Die doet het ook wat langer dan 5 min

één jaar geleden

Reactie op Anique Waagenaar

Ik heb het zelfde probleem ... Ik lees met hem boekjes en probeer zittend m ...
Zelfde. Ik ben heel blij dat we een pvc vloer hebben en geen echt hout! Ik doe 2 x per dag ff met de swiffer dweilen en omkleden wanneer nodig. Ben er mee gestopt om na elk spuugje andere kleren aan te doen. Of het nu een kwartier of een uur is. Ze blijft overgeven. Persoonlijk wil ik mezelf en m’n kindje er niet aan wennen dat de tv of tablet een standaard oplossing is voor een probleem wat eigenlijk op te lossen is door wat anders.

één jaar geleden

Reactie op e242

Zelfde. Ik ben heel blij dat we een pvc vloer hebben en geen echt hout! Ik ...
Ja dat omkleden heeft geen zin meer. Hoogstens als we weg gaan dat ik even oplet met kleding. maar dan krijgt hij een bandana sjaaltje om en een slabber. 🫣 En genoeg aantal slabbers altijd bij ons voor onderweg. 🫣🫣🫣