5 Reacties

één jaar geleden

Ik heb voor mijn dochtertje van playgro een eenhoorn met van alles eraan, in de auto gaat deze altijd mee en ze kan zich hier uren mee vermaken. Ik heb hem bij de intertoys gekocht. Koste een 10tje dacht ik

één jaar geleden

Wij hebben gewoon zacht speelgoed gegeven. Op de foto is het speelgoed wat we hebben gegeven en op de momenten dat ze uit de auto wilde maar we in de file stonden hadden we cocomelon ( in het Engels) opgezet op de tablet die we mee hadden voor zulk soort gevalen. Voor ons ging het heel erg goed maar bij ons zit ze wel nog in de maxicosi

één jaar geleden

Het klinkt misschien gek, maar bij ons waren de meest simpele dingen het leukste. ~1700km met een 9maand (gecorrigeerd 7maand) oud zoontje. Ik had een tas vol speelgoed met alles wat je kunt bedenken, maar de hydrofiele doek was een van de favoriete om mee kiekeboe te spelen.🤷🏼‍♀️ En ja, je wordt fucking moe van als je het al 4 uur lang moet spelen😅, maar hij was de meest gelukkige kind van de wereld. En veel praten, en een bijtring oid natuurlijk. Een lege (of eigenlijk met niet lege) 0,5l fles is ook waanzinnig interessant😀🤣🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

*net niet lege bedoel ik 🤦🏼‍♀️

één jaar geleden

Wij hebben van die Linky Loops en maken daar speelgoed aan vast. Dat klem je fan gewoon aan riempje