43 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op hkhv

Ik vind het zo lastig, toen ik vroeg wat het beleid is. Kreeg ik als antwoo ...
Ik heb van die babykoekjes met een cadeautje. Ik zou geen snoepjes doen, wat een raar antwoord 😬

10 maanden geleden

Ik heb voor de eerste verjaardag van onze dochter een traktatie bij Paperhouse besteld voor bij de gastouder. Hier kan je nog een aantal dingen aan toevoegen als je dat wil. Dat heb ik wel gedaan maar dat hoeft natuurlijk niet. Er zitten kleurpotloden in en een kleurboekje, een doosje rozijntjes en ik heb een spekje toe laten voegen. Hier op hebben we stickers van ‘Hoera 1 jaar’ en ‘Ik ben jarig en ik trakteer’. Erg blij mee!

10 maanden geleden

Ik heb dikkie diks gemaakt, doosje rozijntjes ertussen en klaar (patroon is online wel te koop)

10 maanden geleden

Reactie op Anique Waagenaar

Ik baal als ik deze topic zie. Ik had super leuk idee om sensorische flesse ...
Je mag wel voor ons een traktatie maken haha. Ik krijg juist stress van alles wat ik hier zie, veel te veel werk voor een verjaardag van een 1-jarige die t nog niet eens beseft dat ie jarig is 😅

10 maanden geleden

Reactie op Kroos13

Je mag wel voor ons een traktatie maken haha. Ik krijg juist stress van all ...
Hahahaha de eendjes die ik heb gehaakt gaan al naar de leidsters toe. 🤣😂

9 maanden geleden

Zakje met mini soepstengels

9 maanden geleden

Ik heb alleen een boekje (dieren van Fiep Westendorp) gegeven in een leuk junglezakje. Ik baalde zelf van cadeautjes als een doosje rozijnen, omdat ze dat pas vanaf 1 jaar mogen. En vanaf 1 jaar gaan ze naar een hogere groep, dus alle kinderen die je zo’n doosje geeft mogen die helemaal niet 😅 Voor de leidsters had ik een doos chocola voor het hele team voor bij de koffie of thee en voor iedereen een persoonlijke bedankkaart met foto en handafdruk van m’n zoontje met een boodschap erbij.

9 maanden geleden

Hier ben ik voor mandakatjes gegaan. Zijn erg leuk geworden vind ik zelf. Morgen uitdelen

9 maanden geleden

Ik heb deze gemaakt als traktatie. Op de bovenkant ‘ er is er eendje jarig’ met een bad eendje erop alles vast geplakt met plakband en daaronder dus een danoontje 😃

9 maanden geleden

Ik heb van die vierkante kartonnen popcorn bakjes en hard plastic rietjes gekocht. In 2 hoeken van dat bakje doe ik een rietje daar maak ik boven aan een ballon vast. Zo krijg je een luchtballon zegmaar. Op die ballon zet ik; Hoera, Saar 1 jaar! En in dat bakje doe ik een knijpfruitje en een bellenblaas

9 maanden geleden

Ik heb een uitdeelboekje met een zakje aardbeien 'snoepjes' van de Hema. Leuk verpakt in folie met een labeltje eraan. Dochter zit op een verticale groep, boekje vond ik leuk voor alle leeftijden. Overigens hier geen gezond traktaties beleid, basisschool ook niet. Heerlijk, geen gezeur. Traktaties gaan mee naar huis zodat je thuis kan beslissen of je kind het krijgt of niet.

9 maanden geleden

Voor de kindjes 🥰

9 maanden geleden

Een soepstengel en op de achterkant een doosje rozijnen

9 maanden geleden

Gezonde traktatie haha...😉🫠

9 maanden geleden

Achterkant kaartje

9 maanden geleden

Een koekje van een kip/koe en een knuffeltje🩵

9 maanden geleden

Reactie op Irene94

Achterkant kaartje
Wat leuk!! Waar heb je de hoedjes vandaan ?

9 maanden geleden

Met een doosje rozijntjes er tussen 😊

9 maanden geleden

Slechte foto, maar rozijntjes met mandarijn 😊

9 maanden geleden

Reactie op e242

Wat leuk!! Waar heb je de hoedjes vandaan ?
Van temu🤪