8 Reacties

3 jaar geleden

Mijn kindjes zullen precies 2 jaar schelen. Hier ook de stokke tripp trapp. Ik ga er nog eentje halen. Uiteindelijk zullen ze er toch allebei aan moeten zitten aan tafel. Het is een meegroeidtoel, dus ookal zit de oudste los die kan er gewoon netjes bij zitten.

3 jaar geleden

Wij doen er denk ik ook nog 1. Alhoewel ik wel erg twijfel want ik vind het niet mooi in m鈥檔 interieur en hij valt ook niet heel fijn onder m鈥檔 tafel. Maar ja die gewone eetkamer stoelen zijn ook niet geschikt voor m鈥檔 kleine van net 2

3 jaar geleden

Reactie op e242

Wij doen er denk ik ook nog 1. Alhoewel ik wel erg twijfel want ik vind het ...
Ja precies ik vind het ook niet mooi staan dus liever heb ik er geen twee haha. Misschien een stoelverhoger ofzo... Vraag me ook af hoe lang hij nog in de Stokke zal zitten. Ik weet dat hij meegroeit en lang mee kan maar op een gegeven moment zal hij prima aan tafel kunnen zitten....

3 jaar geleden

Wij hebben 1 nieuwe stokke met alles erop en eraan en verder allemaal 2e hands gekocht. Alleen de stoel, zonder extra's. Ik kocht gewoon een lelijke (slecht geverfde oid) en heb zelf met goede verf ze een kleur gegeven zodat ze toch nog mooi opgaan in het interieur. Onze dochter van 6 zit er ook nog steeds op, en op best een hoog standje. Ik heb het plankje al wel eens omlaag gedaan maar dan ging ze constant op haar knie毛n zitten.

3 jaar geleden

Mij kleintjes schelen straks 2 jaar en wij gaan ook voor een 2e stokke stoel. Die stoelen kan je nog jaren gebruiken 馃槉

3 jaar geleden

Het gaat echt nog wel een tijd duren voordat je oudste op een gewone eetkamerstoel mee aan tafel kan. Daarvoor is de zitting echt te laag. Ik werk in de kinderopvang en op de BSO zitten de kinderen zeker tot 8 jaar op een tripp trapp. Maar er zijn ook andere opties als je deze stoel niet mooi vindt staan in je interieur. Ikea heeft ook houten kinderstoelen voor oudere kids en op marktplaats zie je deze ook vaak aangeboden. Misschien vallen deze beter in de smaak? Eventueel zelf in een leuk kleurtje verven? Succes!

3 jaar geleden

Anderhalf jaar tussen de twee kleinste, heb een stoelverhoger en een kinderstoel. Ideaal, meer ruimte en ze zit er goed en hoog genoeg op.

3 jaar geleden

Ja wij gaan toch voor een tweede stoel inderdaad. Ik dacht met 2/3 jaar lukt zelf zitten wel, maar dat is iets te optimistisch gedacht 馃檭