Lieve mama’s
Ik heb echt advies nodig ! Ik ben en mama van en tweeling van bijna 2 jaar . Mijn tweeling sliepen van hun 2 maanden door . Ik had nooit last van hun tijdens het slapen . Ze hebben ook en eigen kamer en zo slapen ze altijd goed . Nu komt het… We zijn onlangs op vakantie geweest en toen sliepen we allemaal samen in 1 kamer . Na de vakantie zijn we terug samen thuis en mijn tweeling willen niet meer slapen in hun bedje . Ze gieren het uit schreeuwen hun longen er uit als ik hun in bed moet doen . Als ze in bed zijn en ik zit naast hun dan zijn ze rustig en kunnen ze slapen . Maar eenmaal ik uit de kamer loop dan huilen ze heel hard en schreeuwen ze . Ik weet niet meer wat ik moet doen heeft iemand tips hoe ik terug hun zelfstandig kan laten slapen . Ik ben dit niet gewend en ben zo oververmoeiend . Ik slaap al dagen niet . En maar huilen huilen dat ze doen in bed en schreeuwen . Stopt de ene kind met huilen dan begint de andere . Wat kan ik doen lieve mama’s ? Help me.. ik en mijn man zijn echt heel moe we slapen gewoon weg niet . Heel de tijd naast hun zitten is ook geen optie meer….